York
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 24 nov 2001
Eerder had ik een vraag wat hieraan vooraf ging, nu speelt zich echter het volgende probleem af
Ik heb dus geprobeerd om de categorie naam in de titel te tonen van de browser, dat is eidnelijk gelukt maar nu krijg ik dus een van de regeltjes die ik nodig heb om de categorie in de titel te tonen ook op de pagina te zien. Hoe krijg ik dat regeltje op mijn pagina weg, een voorbeeld is bijvoorbeeld te zien op KLIK HIER waar boven in het midden van de pagina iets in het zwart staat.
Ik heb het als volgt opgebouwd, wat gaat er fout:
Als eerste heb ik een bestand geinclude namelijk data.php hierin staat het volgende:
Vervolgens heb ik op de category.php pagina de volgende regel geplaatst tussen de <head></head>.
Daar gaat dus iets fout, want alles wat ik nu voor de <title> heb geplakt wordt op de pagina getoond. (Het probleem is dat ik ze ook niet tussen de <title></title> kan plaatsen omdat je dan de waardes uit de msql te zien krijgt.
Wie helpt?
Aanvulling: ik heb er weer iets verkeerd aan gedaan, want nu toont die ook nog is bij elke categorie Race Games, terwijl ik bijvoorbeeld in de categorie Action Games zit.....
Aanvulling 2: de tekst op de pagina is inmiddels verdwenen alleen hij toont nu nog de verkeerde categorie...

Ik heb het als volgt opgebouwd, wat gaat er fout:
Als eerste heb ik een bestand geinclude namelijk data.php hierin staat het volgende:
PHP:
<?php
$mode = "normal";
$limit = 10;
$order = "desc";
$sql = "SELECT * from categories";
$result = mysql_query($sql) or die ("ERROR: " . mysql_error());
$i = 1;
while($row = mysql_fetch_array($result))
{
$cat = $row['cname'];
$cid = $row['cid'];
$class = $row['cclass'];
$cstyle1 = $row['cstyle1'];
$cstyle2 = $row['cstyle2'];
$cgameid = $row['cgameid'];
}
?>
Vervolgens heb ik op de category.php pagina de volgende regel geplaatst tussen de <head></head>.
PHP:
'".$cid."&name=".$cat."'<title>CrazyGames | <?php echo("$cat"); ?> Games</title>
Daar gaat dus iets fout, want alles wat ik nu voor de <title> heb geplakt wordt op de pagina getoond. (Het probleem is dat ik ze ook niet tussen de <title></title> kan plaatsen omdat je dan de waardes uit de msql te zien krijgt.
Wie helpt?
Aanvulling: ik heb er weer iets verkeerd aan gedaan, want nu toont die ook nog is bij elke categorie Race Games, terwijl ik bijvoorbeeld in de categorie Action Games zit.....
Aanvulling 2: de tekst op de pagina is inmiddels verdwenen alleen hij toont nu nog de verkeerde categorie...
Laatst bewerkt: