PHP script rippen

Status
Niet open voor verdere reacties.

boltc

Banned
Lid geworden
6 jun 2005
Is het mogelijk om een php script te jatten van een website af?

Of is het mogelijk om alle variables uit het php script te kunnen krijgen?

Jatten doen we hier niet aan.
Als je graag gebruik wil maken van een script wat op een pagina staat, dan kan je het beste contact opnemen met de webmaster van die pagina.

ja het is niet echt jatten, ik wil een bot maken die een forum automatisch invult, maar daarvoor moet hij een variable lezen uit het php script.. en ik krijg niet uitgevonden wat het variable precies is.. dus daarom wou ik graag het php script hebben

Dan kan je nog steeds het beste de webmaster van de pagina vragen. Omdat diegene precies wat de variabelen zijn en waar ze voor zijn :)

klopt:) ik heb al een emailtje gestuurd:p maar vraag ik me nog af of dr een manier voor is:rolleyes:

Je kunt de PHP niet lezen, en dus ook niet de variables. Dit omdat, in tegenstelling tot HTML, de PHP op de server wordt uitgevoerd (server-side). Terwijl HTML pas in de client wordt uitgevoerd (client-side). Wat je wel zou kunnen doen is een HTTP connectie maken met bepaalde POST headers van de `form`-namen ofzoiets.. maar dat weet ik ook niet echt ;).

Overigens hebben de meeste forumeigenaren een hekel aan 'spammers' :rolleyes:

Dat kan niet. Alleen als je verstand hebt van hacken. Het werkt namelijk van een server. Als je het bron-bestand uitleest: lees je enkel HTML, PHP dus niet.

Bovendien is dit verboden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan