PHP script voor een maillinglist?

• Onderwerp starter Onderwerp starter H&R
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

H&R

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2001
Hoi mensen,

Ik weet dat het hier misschien vaker heeft gestaan zo'n vraag maar ik heb nu al heel hotscripts.com door geworsteld opzoek naar een goed niet te uitgebreid schript om op mijn site een maillinglist te maken zodat mensen zich met het invoeren van hun e-amil zich aanmelden voor een nieuwsbrief die ik 1 keer per maan dwil uitbrengen.

heeft iemand ervaring met een goed script? het liefst zo'n met een eigen installer en dutch. het mooiste is dat je vanuit dat progje dus ook een opgemaakte neiuwsbrief kan sturen naar alle aangemelden adressen.

alvast bedankt,

ps het is geen luiheid van mij maar ik kan niet zo goed een script vinden en de gene die ik dacht dat is wel wat werkte niet.

ik heb een php mailist script het is heel makelijk te instaleren je kan er meerdere mailings me bijhouden
houdt er wel rekening mee dat het wel bandbreddte verbruikt met het verzenden van mail helaas niet nederlands talig maar het prog wijst de weg vanzelf

Geplaatst door bouman4
ik weet niet waar ik het gedownd heb ik heb zoveel scripts die ik download overal waar ik maar wat kan vinden maar mail even webmaster@battlefreaks.com dan mail ik het via dat adres even

Kan je het mij ook even mailen?

XP_PC APENSTAART HELPMIJ PUNT NL

Danku :thumb:

Je kunt er ook zelf eentje met PHP schrijven. Dan kun je het zo doen dat mensen zich kunnen registreren

:thumb:

Ach, misschien knutsel ik nog wel eens wat :).

Trouwens, je sig; wat is er mis met mijn BoomBeervriend :cool: :D ?

Ik heb er net eentje gemaakt. Je kan inschrijven, uitschrijven, mailen en leden verwijderen. Als een lid zichzelf wilt verwijderen moet er een code worden ingevoert die toegemailt word.

Het verdient geen schoonheids prijs maar als je 'm graag wilt haal ik de laatste foutjes eruit en zal ik 'm hier plaatsen :thumb:

Nou, vooruit dan maar. even de bugjes eruit halen en afmaken en ik zal 'm hier plaatsen. Daarna ga ik blokken :(

Mwa, ik heb wat op onthoud omdat de manier waarop ik het wil het niet te werken schijnt :o

Dus ik zal 'n deel moeten herschrijven. Ik denk dat ik 'm vanavond nog gepost heb :thumb:

volgens mij zijn er meer mensen die het script willen hebben jongens even wachten ik heb het een beetje druk en moet hem even zoekken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan