Php shopping cart

Status
Niet open voor verdere reacties.

prinsessa

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2007
Hoi,

Ik ben bezig met een webwinkel maar snap echt helemaal niets van php en hoe ik mijn shoppingcart moet laten werken.

Is er iemand die (alles) weet van php en/of shoppingcarts??
Die mij ook wilt helpen?

Graag :D

Alvast bedankt,
Jessi

Als je niets van PHP weet raad ik je af er aan te beginnen en te kiezen voor een bestaand pakket zoals OSCommerce.

leer eerst eens PHP als je het niet kan...
Lijkt mij de logischte oplossing..

leer eerst eens PHP als je het niet kan...
Lijkt mij de logischte oplossing..

Ja, doe dat EENS ff..

Ik kom niet voor niets hier om hulp vragen.

Als ik tijd had om nu eerst alles van PHP te leren dan had ik hier niet komen vragen om hulp.

Die tijd heb ik niet!

Daarom kom ik vragen om hulp en hoop ik op iemand die zo vriendelijke is om mij een handje te helpen.

:confused:

Maar lezen kan toch wel... dus ga je naar www.google.nl (of welke zoekmachine je kent) en dan typ je het 'programma' in dan hoef je geen vragen te stellen over het programma ;)

Als je daarna nog vragen hebt (die niet aantoonbaar op wat voor site dan ook is) kun je alsnog vragen...:thumb:

Zo hé.......het is niet de bedoeling dat jullie bepalen wat een vragensteller moet doen.

Zij komt hier voor hulp en als je die niet wilt geven reageer je gewoon niet!

Ik reageerde op haar vraag of je daarop ook een eigen lay-out kan maken.. niet op de eerste vraag...;)

Daar is al op gereageerd. Als je niks / niet veel weet van PHP moet je dat programma is proberen;)

Potverdorie
Ik kan er echt niet meer tegen.
Dat progamma snap ik ook niet.

Mijn allergrootste probleem is:

Ik heb al zo'n soort progamma genomen: shop script. Als ik dan de layout wil veranderen dan moet ik de php layout veranderen? want ik snap niets van de ene php pagina naar de andere.. wel van html naar html.

AAARG help iemand, help!!! AUB????

Misschien moet je eens wat code plaatsen, zodat we hier kunnen zien wat je fout doet.

Maar ik ben het wel met afcamaurice eens, PHP is een scripttaal en als je de beginselen niet snapt, ik het verstandig je daar eerst in te verdiepen voordat je echt iets wil gaan programmeren of schrijven via PHP.

Ik denk niet dat dit forum kant en klare scripts aan moet leveren aan de leek, maar alleen hulp en ondersteuning moet bieden waar het nodig is.
Hiermee zal dit webadres "Helpmij.nl " zijn naam eer aan doen.

Maar goed, dit is mijn mening en heb ik daar niets over te zeggen.
Dus: Waar bemoei ik me eigenlijk ook mee ?? :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Potverdorie
Ik kan er echt niet meer tegen.
Dat progamma snap ik ook niet.

Mijn allergrootste probleem is:

Ik heb al zo'n soort progamma genomen: shop script. Als ik dan de layout wil veranderen dan moet ik de php layout veranderen? want ik snap niets van de ene php pagina naar de andere.. wel van html naar html.

AAARG help iemand, help!!! AUB????

dus als ik het goed begrijp gebruik je nu webshopscriptfree?? of een betaalde kan ook.
maar de layout moet je niet in php veranderen maar in de template's dacht ik.
zo had ik het gedaan tenminste.
hoe je daar komt is in de map template->tmpl1->index.tpl
het is waarschijnlijk onduidelijk maar je kan kleuren veranderen en tabelletjes weg halen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan