PHP simpele scripts

Status
Niet open voor verdere reacties.

ComputerNerd268

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2014
Er zijn een aantal simpele scripts die ik wil maken, maar welke mij totaal niet lukken en hierbij zou ik graag hulp willen;

Het maken van een;
*zoekfunctie
*script welke de nieuwste geregistreerde leden weergeeft
*script welke de user een product laat toevoegen en in velden iets laat invullen en vervolgens toegevoegd wordt op de website
*een reviewsysteem waar gebruikers onder producten reviews kunnen schrijven, welke getoond worden onder het product, maar dat gebruikers cijfers kunnen geven op bepaalde criteria welke ook getoond worden met een gemiddelde erbij welke ook staat (cijfersysteem).

*het tonen van de populairste producten (producten welke de hoogste gemiddelde hebben) op de homepage

*het tonen van de laatst geschreven reviews op de homepage

met een aantal dingen zou ik je kunnen helpen. zoals:
-nieuwe geregistreerde leden
-zoek functie

maar de rest word voor mij ook al lastig. ik weet hoe je een revieuw systeem kan maken. alleen niet hoe je er een cijfer aan koppelt.
heb je een database (mysql)?

-Niels Eulink

-zoek functie

maar de rest word voor mij ook al lastig. ik weet hoe je een revieuw systeem kan maken. alleen niet hoe je er een cijfer aan koppelt.

-Niels Eulink

Tof van je! Ik heb al een mysql database, ik doe het via Xampp localhost.

Het cijfer koppelen aan de reviewsysteem dat regel ik dan wel.. als jij mij ook met het reviewsysteem kan helpen. :)

-zoek functie

-Niels Eulink

Probleem is dat ik het uiteindelijk aan een vriend moet kunnen geven de website bestanden en ik dus geen toegang heb tot zijn mysql database.

oke geen probleem je kan hem eerst op localhost maken en later op de database van je vriend zetten.
hoe zie jij het voor je ? dat ik je via dit topic ga helpen ?, per mail of skype ofzo ???

- Niels Eulink

oke geef je skype naam maar, of je email adres dan stuur ik mijn skype per mail.
als ik het script heb geschreven dan post ik hem wel bij deze vraag. zodat andere mensen met dezelfde vraag als jou het script ook kunnen gebruiken.

- Niels Eulink

oke geef je skype naam maar, of je email adres dan stuur ik mijn skype per mail.
als ik het script heb geschreven dan post ik hem wel bij deze vraag. zodat andere mensen met dezelfde vraag als jou het script ook kunnen gebruiken.

- Niels Eulink

Mijn skypenaam is computernerd268. Zou je het ook kunnen uitleggen hoe en wat? Zodat ik er ook wat van kan leren? :)

prive berichten is helaas alleen voor verenging leden.
sure, ik kan je er wel uitleggen hoor.

Als er nog gebruikers zijn die mij willen helpen zou dat super zijn! Wat ik graag wil maken:

-inlog/registratiesysteem

-Simpel toevoegsysteem van producten met gegevens

-Beoordelingsysteem, waarbij een geregistreerde gebruiker een keuze kan maken per categorie tussen een cijfer tussen de 1-10 cijfers, uiteindelijk zal er op dezelfde pagina een gemiddelde waardering worden getoond welke tussen een gemiddelde waardering geeft voor het product, welke eerder toegevoegd zijn door het toevoegsysteem.

Een overzicht van nieuwste/laatst toegevoegde producten (adhv toevoegsysteem) en beste gewaardeerde producten (adhv beoordelingssysteem).

-Uitgebreide invoerpagina voor producten (na inloggen van gebruiker) zoals foto's.

-tekstreactie plaatsen per product na inloggen.

-menu veranderd na inloggen: waardoor er dus een extra navigatie is: product toevoegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan