PHP sit bewerken

• Onderwerp starter Onderwerp starter sadik
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

sadik

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 mei 2001
Help !
Ik heb een site laten maken door een PHP freak een goede kennis maar i.v.m. met zijn studie heeft hij geen tijd meer.
De site werkt prima maar hier en daar wil ik aanpassingen aanbrengen ik heb zelf totaal geen inzicht in PHP.
Mijn vraag wie kan mij aan bewerken van mijn site helpen (tegen redelijke vergoeding)
mail mij zo spoedig mogelijk naar :
s.sevkin@home.nl

Laatst bewerkt:
hoi,

ligt er aan welke aanpassingen, ik kan opzich wel redelijk over weg met php (wil niet zeggen dat ik alles kan) dus ik kan je er mischien wel een beetje bij helpen...

ik hoor het wel,
greetz Jeboem

Volgens mij mag je geen geld bieden voor hulp sadik

@Jeboem> en als je problemen krijgt met eventuele php codes die je voor sadik schrijft, mag iemand anders het zeker voor je oplossen terwijl jij er met de beloning vandoor gaat ?

Daarom zei ik ook ligt er aan welke aanpassingen...als ik zeker weet dat ik het zelf kan..dan zeg ok..als ik het niet kan doe ik het niet....

En daar bij de website die ik heb gemaakt zijn niet eens voor me zelf maar voor verschillende mensen waar ik nooit 1 cent voor heb gekregen en toch wel zeker een paar maand mee bezig ben geweest. ik doe dat omdat ik meer van php wil weten, en omdat ik het gewoon leuk vindt om tedoen... dus niet voor de poen

greetz Jeboem

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan