PHP software install probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

robinhoods

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2007
Hoi ik heb een probleem, ik wilde een datingsoftware instaleren op een hosting maar bij de install.php geeft hij een error wat kan ik hier aan doen om te maken.

Deze error.

Fatal error: Class 'Smarty' not found in /home/flirtanddate.nl/public_html/install.php on line 59

Groeten Robin:thumb:

Hoi ik heb een probleem, ik wilde een datingsoftware instaleren op een hosting maar bij de install.php geeft hij een error wat kan ik hier aan doen om te maken.

Deze error.

Fatal error: Class 'Smarty' not found in /home/flirtanddate.nl/public_html/install.php on line 59

In het bestand install.php staat dit: new Smarty();

php gaat dan op zoek naar een bestand (die middels include of require ingeladen is) waar deze class in staat.

Simpeler kan ik het niet uitleggen, als ik een install zie denk ik niet dat je het zelf hebt gemaakt? In dat geval zou ik met de leverancier of maker contact opnemen.

Hoi

Bedankt voor je antwoord.

Ik zal de maker is navragen.

Het gekke is dat bij de smarty de class.php 0 inhoud word gegeven en als ik de inhoud opsla vanuit een orgineel kopie winzip bestand en opnieuw bekijk dan staat er een wit vel. heel raar.:confused:

Hoi is opgelost

In het bestand install.php staat dit: new Smarty();

php gaat dan op zoek naar een bestand (die middels include of require ingeladen is) waar deze class in staat.

Simpeler kan ik het niet uitleggen, als ik een install zie denk ik niet dat je het zelf hebt gemaakt? In dat geval zou ik met de leverancier of maker contact opnemen.

ik had te weinig mb op mijn server waardoor de installatie niet lukte inmiddels geinstalleerd.

Groetjes Robin:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan