php sql script

Status
Niet open voor verdere reacties.

negativ116

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2011
Berichten
29
Hey ik heb een vraag.
Ik heb een eigen website sql php host
zo ver ik weet is sql nu klaar gezet in phpmyadmin
ik heb nu een php script. gedownload zit sql php script in
maar ik moet hem alleen installeren de script.
ik weet niet wat ik fout doe als ik dan naar mijn website gaat staat er scripts daar op
aangegeven in link.

mijn vraag is wie kan mijn helpen om die php script te instaleren en als het moet ook naar mysql of het goed staat
want ik ben nog een noob met php maar wil een eigen soccer manager spel aanzetten waar alleen php mysql voor nodig was.
 
ik weet niet wat ik fout doe als ik dan naar mijn website gaat staat er scripts daar op
aangegeven in link.

Wat bedoel je hiermee?

Verder moet je via het control panel van je website een database aanmaken (indien dit nog niet is gebeurd) en heb je daarvoor een gebruikersnaam en wachtwoord nodig.

Als er een installatie-script bij het "spel" zit dan zul je daar ergens deze gegevens in moeten vullen.
Als host/server vul je "localhost" in, een poort hoeft meestal niet.
 
ja ik had alles al aangemaakt maar de link zelf zag er raar uit dus had alles verwijderd maar kom niet verder dan sql plaatsen gegevens had ik beetje veranderd met mijn gegevens van mysql via 000webhost heb ik dat gedaan
 
Laatst bewerkt:
Wat bedoel je hiermee?

Verder moet je via het control panel van je website een database aanmaken (indien dit nog niet is gebeurd) en heb je daarvoor een gebruikersnaam en wachtwoord nodig.

Als er een installatie-script bij het "spel" zit dan zul je daar ergens deze gegevens in moeten vullen.
Als host/server vul je "localhost" in, een poort hoeft meestal niet.
nou ik ga naar me website daar staan allemaal linken van php en klik ik er op geef het fout aan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan