php tekst/script

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Daniel
Welkom op Helpmij

Alles staat op deze website eigenlijk al keurig uitgelegt en wat is hier aan toe te voegen.
Alle bestanden worden keurig in een Download aangeboden in 4 bestandjes.
Het members.sql bestandje moet je importeren in je database en de gegevens in het contactdb.php bestand moet je aanpasen naar jouw inloggegevens voor jouw database

ik snap het niet goed kan je het opschrijven ik ben pas 11 en snap die dingen allemaal niet

Je moet ten eerste beschikken over een database.
Dit kan door zelf een webserver te draaien met alles er op en er aan. ( php mysql enz. )
Of je heb een hostprovider waar je de website of bestanden host.
Deze moet dan wel een database hebben en php ondersteunen.
Ik weet natuurlijk niet of je dit hebt.

Daarna moet je het bestand members.sql importeren in de database.
Daarna wijzig je het contactdb.php naar jouw inloggegevens zie voorbeeld hieronder.

HTML:
<?php 

$host = "localhost"; //mysql locatie 
$user = "daniel"; //mysql gebruikersnaam 
$pass = "wachtwoord van daniel"; //mysql wachtwoord 
$db = "jouw database naam"; //mysql database 

mysql_connect($host,$user,$pass) or die(mysql_error()); 
mysql_select_db($db); 

?>

Natuurlijk ken ik jouw gegevens niet, dus moet je deze zelf op de juiste manier invullen.

Laatst bewerkt:
wie kan voor mij op woelmuis een acc aanmaken en een database maken voor meerdere spelers
de gegevens zijn:

accnaam: livingwar
wachtwoord: ikbenslim
stad: Utrecht
email: gamemaniak@hetnet.nl
maak een database met de naam livingwar_livingwar
en een acc op die database met de naam livingwar_ik

Je kan niet andere mensen alles voor je laten doen, als je er zelf helemaal niks van snapt wordt het niks ;) Je kan beter wat tutorials over php enzo gaan lezen zodat je het een beetje snapt.
edit: topic is ook al in HTML gepost http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=366099 , het is eigenlijk best wel vervelend dat je steeds met je leeftijd schermt iedere keer als je wat post... "maak plaats voor de grote 11 jarige daniel" -_-"

Laatst bewerkt:
weet ik maar die database werkt niet goped bij mij
en ten tweede dan snappen mensen dat ze de dingen niet al te moelijk moeten uitlegggen

hier hier hier hier er is genoeg te vinden op google.

Maar hoe ben je eigenlijk van plan om een spel te maken als je niet eens weet hoe je de site kan maken? Een spel maken doe je niet ff 1 2 3.

Laatst bewerkt:
ik kan erg goed html enzo maar ik kan geen php dat ga ik nu leren
en die database hoeft niet dat is een flut database voor maar twee personen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan