Ik ben nogal geïnteresseerd in PHP en travian. Dus dacht, he, ik zal travian zelf is hosten. Leer ik zelf ook nog wat van php en hoe het in elkaar steekt. Ben echter wel een flinke leek, maar ook niet de domste ( kan beetje Java en best wel goed HTML ). Dus alles geïnstalleerd( Apache -> PHP -> MySQL -> PHPMyAdmin ), 5 uur verder, heb ik travian eindelijk geïnstalleerd. Password bug, maar de beveiliging eruit gesloopt omdat het toch niet openbaar word. Maar nu is er een veel groter probleem. Het 1e dorp word niet gesticht, en dat is toch wel het allerbelangrijkste wat er is, en aan de andere kant ook het lastigste. Als jullie travian niet kennen, kijk maar wat rond op bijvoorbeeld travian.nl.
Nu wil ik dit oplossen, maar ben zoals ik eerder al had vermeld, nogal een leek op het gebied van PHP. Als jullie script nodig hebben, of andere info, vraag er maar naar. Baal wel, had echt gehoopt dat ik meteen aan de slag kon.
Bvd,
Thom
Nu wil ik dit oplossen, maar ben zoals ik eerder al had vermeld, nogal een leek op het gebied van PHP. Als jullie script nodig hebben, of andere info, vraag er maar naar. Baal wel, had echt gehoopt dat ik meteen aan de slag kon.
Bvd,
Thom
Laatst bewerkt: