[PHP] Upload form, map kiezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robintjee

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2007
Hallo Mensen.

Ik heb veel gezocht, maar wil graag een upload form waarmee je naar een bepaalde map kunt uploaden.
Maar dat je dan dus een 'selectie-menutje' krijgt waar je kunt kiezen in welke map je het wilt uploaden.

Dus mappen die al bestaan, in een bepaalde directory.

Het gaat om allerlei bestanden, maar voornamelijk .doc/en alle afbeeldings extensies.

Als iemand kan helpen?
Heb geen PHP ervaring.

Mvg,

Robin.

Zo'n 'selectie-menutje' is zeker geen standaard tooltje. Je kan uiteraard wel zelf een PHP-scriptje schrijven dat een boom-structuur weergeeft van je betreffende upload-map. Je kan daar zelfs een paar extra functionaliteiten aan toevoegen, zoals "Nieuwe map toevoegen", "Map hernoemen", "Map verwijderen", "Bestand hernoemen", "Bestand verwijderen" en uiteraard "Bestand uploaden"
Kijk hier eens... Als dat is wat je zoekt, dan wil het volledige script hier wel plaatsen, en je helpen bij eventuele aanpassingen.

EDIT: ik merk juist dat het wel in IE werkt, maar niet in FF :shocked:
Ik zal eens kijken of ik daar iets kan aan doen!
EDIT2: werkt nu ook in FF

Laatst bewerkt:
zit hier ook een inlog mogelijkheid bij want dan ben ik wel geintereseerd

CKFinder ben je in een keer klaar :) Demo versie is beschikbaar, heeft alleen als "nadeel" dat je een bericht ziet dat het een demo is.

Voor de rest is de functionaliteit wel compleet

zit hier ook een inlog mogelijkheid bij want dan ben ik wel geintereseerd
Uiteraard is het altijd mogelijk om een inlog-systeem te plaatsen vóór dat je op de betreffende pagina terecht komt!
Een eenvoudig inlog-systeem kan ik zeker wel maken, maar ik moet zeggen dat ik niet vertrouwd ben met de "grondige beveiliging" ervan.

Verder heb ik CKFinder, die door Tha Devil voorgesteld wordt, eens bekeken en het ziet er echt wel goed uit!
Je zal er wel nog zelf een inlog-systeem moeten voor plaatsen...

Ik merk trouwens net dat mijn uploader niet meer werkt om één of andere reden...:shocked:

Zal straks eens kijken wat er aan scheelt !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan