php via dreamweaver of anders

Status
Niet open voor verdere reacties.

SpongeBob

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2003
php via dreamweaver of 'uit het hoofd'

als ik iets ga maken met php, dan doe ik dit 'uit mijn hoofd' en maak zo de scriptjes

nu heb ik laats ondekt dat je ook via dreamweaver heel makkelijk php code kan toevoegen. en ook zo een database connectie kan maken en dergelijke

maar welke manier is nu het beste?
de manier via dreamweaver is het makkelijkste, daar hoef je alleen maar wat aan te klikken en de code wordt automatisch gemaakt.
maar de meeste sites die scripts aanbieden hebben het zonder dreamweaver gemaakt, uit hun hoofd dus.

maar zit er verschil in? en welke is veiliger?

bedankt!
groeten

Laatst bewerkt:
Dat dreamweaver functies auto aanvult is in principe wel handig, maar later als je langer php gebruikt weet je die wel uit je hoofd. De scripts gemaakt die wordt aangeboden op websites zijn custom made en zitten ook niet in dreamweaver. Dus als je zulke scripts wilt maken dan moet je dat zoiezo uit je hoofd doen :p

Het allerbelangrijkste is de highlighting (de kleuren als je de code intikt) en die is in dreamweaver MX prima! Sommige mensen vinden alleen alle toeters en bellen die erop zitten maar niks (zoals ik) en gebruiken dan alleen een editor met highlighting. B.v. http://www.edit-plus.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan