PHP werkt niet op windows server 2008

Status
Niet open voor verdere reacties.

davoezzz

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2011
Hallo helpmij.nl,

Ik heb een probleempje met de PHP services onder windows server 2008.

Ik heb onlangs verschillende tut's gevolgd hoe je PHP moet installeren op windows server 2008.
Elke keer volg ik het stap voor stap, en op het filmpje werkt het, en bij mij niet.
Ik heb het meerdere keren opnieuw gedaan, andere tut's geprobeerd, maar ik kom er niet uit!

Is er iemand die mij kan helpen?
het probleem is dat wanneer ik een testpagina(bijv. phpinfo.php) probeer te openen in internet explorer, hij gewoon het .txt laat zien en het niet omzet in een php webpagina.
Mijn doel was om met wordpress aan de gang te gaan, maar ik krijg dat dus ook niet voor elkaar omdat hij alleen het txt achter het php file laat zien en dus niet te php pagina zelf.

Ik vraag me echt af wat ik fout doe...

Mvg,

DaVoezzz

Misschien een stomme opmerking. Maar standaard staat bestandsextensies weergeven uit. Oftewel weet je zeker dat je een test.php hebt gemaakt en niet toevallig een test.php.txt ?

Misschien een stomme opmerking. Maar standaard staat bestandsextensies weergeven uit. Oftewel weet je zeker dat je een test.php hebt gemaakt en niet toevallig een test.php.txt ?

dit weet ik 100% zeker.

Ik heb het nu wel aan de praat maar heb t volgende probleem dat ik eerst de melding: Error establishing a database connection, krijg. En daarna internal server error 500. Weet je hier toevallig raad mee?

Dat draadje zag ik ook. Zullen we in je andere topic verder gaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan