Php

Status
Niet open voor verdere reacties.

dierickbart

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2003
Ik heb al veel ervaring met html en javascripts enz. ook een beetje met php maar ik zou graag een php site bouwen zoals WYSISWG zoals frontpage maar dan wel voor php. Bestaat er software om html in php om te zetten of bestaat er software om te downloaden en alles bouwen in php zoals frontpage

PHP schrijven de meeste mensen in kladblok, het is dus geen WYSISWG editor.
Je kan editplus eens proberen, die heeft kleur coding

volgens mij bestaan er geen WYSIWYG editord voor PHP

ikzelf gebruik Crimson Editor dit werkt ook met kleuren codes dit programma is trouwens gratis te downloaden zoek maar op google

Nee, voor PHP is er geen WYSISWG editor, maar als je al veel ervaring hebt met HTML en javascript dan is PHP echt niet moeilijk hoor.

Javascript vind ik sowieso moeilijker dan PHP.. iig als ik sommige codes zie.

Als editor gebruik ik Editplus, maar je moet voor jezelf maar zien welke je het beste vindt.

er bestaat vast wel de mogelijkheid om met c++ / c / c.net / java een programma te schrijven die verbinding maakt met je server, php parser en mysql host waardoor je je php codes wel zou kunnen bekijken...maar ook daadwerkelijk ff een while() lusje in het document slepen ? ik denk 't niet :D
nee de php codes zul je toch zelf moeten doen...software kan heel veel, maar er zijn beperkingen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan