killer4all2
Gebruiker
- Lid geworden
- 26 mei 2009
Goedendag,
Momenteel ben ik bezig met het scripten en opzetten van een website voor een gamers community. Helaas ben ik op een probleem gestuit die ik local niet heb. De error staat hieronder weergeven.
Ik vroeg mij nu af of iemand weet wat het probleem kan zijn en hoe ik deze kan oplossen. Ik ben op het moment ten einde raad en kan hulp goed gebruiken, vandaar dat ik hier iets post bij mijn oude vertrouwde helper helpmij
.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want de website moet z.s.m. online en klaar zijn voor gebruik. Alvast bedankt!
Groetjes,
Rowan
Error:
Index script:
Login script
Momenteel ben ik bezig met het scripten en opzetten van een website voor een gamers community. Helaas ben ik op een probleem gestuit die ik local niet heb. De error staat hieronder weergeven.
Ik vroeg mij nu af of iemand weet wat het probleem kan zijn en hoe ik deze kan oplossen. Ik ben op het moment ten einde raad en kan hulp goed gebruiken, vandaar dat ik hier iets post bij mijn oude vertrouwde helper helpmij
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want de website moet z.s.m. online en klaar zijn voor gebruik. Alvast bedankt!
Groetjes,
Rowan
Error:
Code:
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 1024: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/users/maverick/index.php:1)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 1024: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/users/maverick/index.php:1)
Index script:
Code:
define('IN_PHPBB', true);
$phpbb_root_path = (defined('PHPBB_ROOT_PATH')) ? PHPBB_ROOT_PATH : './forum/';
$phpEx = substr(strrchr(__FILE__, '.'), 1);
include($phpbb_root_path . 'common.' . $phpEx);
// Start session management
$user->session_begin();
$auth->acl($user->data);
$user->setup();
Login script
Code:
<form action="forum/ucp.php?mode=login" method="post" enctype="multipart/form-data">
<input type="text" class="username" name="username" value="username" />
<input type="password" class="password" name="password" value="password" />
<input type="hidden" name="redirect" value="../" />
<input type="submit" class="login" value="" name="login" />
</form>