phpbb forum 2.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

berehap

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2005
ik heb dus net een phpbb forum 2.0 geinstalleerd, met behulp van installatie handleiding, maar ik kan nergens op de site vinden hoe je topics en forums enzo aanmaakt in dat beheer.....

kan iemand mij dat uitleggen, of een handleiding (liefst met plaatjes)

en hoe schakel ik uit dat gasten ook berichten kunnen plaatsen?? dat alleen geregistreerden berichten kunne plaatsen

Laatst bewerkt:
kon hier niet precies vinden hoe ik forums aanmaak enzo, iemand nog iets??

en hoe kan ik kleuren veranderen??

ik had een hele tijd terug een site waar van die filmpjes op stonden hoe alles werkte maar kan ik nergens weer vinden:(

Laatst bewerkt:
Je kan geen forums aanmaken ? Kom op zeg, een kind van 8 kan dat nog :confused:
Je loopt de install door, verwijderd map contrib en install, logt in met je admingegevens die je tijdens de install hebt opgegeven, klikt onderaan op 'Go to Administration Panel' en je zit in 't admin paneel.
Daar heb je een menu links, met o.a. een kopje 'Forum Admin', daar kun je fora toevoegen / verwijderen / wijzigen.

Ik zie 't probleem niet :confused:

oeps dat was foutje:rolleyes:, dat wist ik wel, maar ik wil die kleuren graag aanpassen en ik wil dat je je moet registreren voordat je kunt posten, dus gast optie uitschakelen?

Geplaatst door James007

Een beetje vriendelijkheid....:confused:
Waarom ? Dit gebeurt zo vaak in deze sectie. Mensen plaatsen zomaar berichten zonder zelf echt gekeken te hebben. En dan verwachten ze nog dat we het kant en klaar maken of leveren ook..

En dan nog in het verkeerde forum ook ;)

Maar je moet maar eens kijken bij...

* Stijlen Beheer --> Management --> Bewerk
* Forum Beheer --> Configuratie --> Permissies

En de rest kan je vinden op de link die ik gaf!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan