phpbb MOD's

Status
Niet open voor verdere reacties.

koelkast17

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2009
hallo

ik snap niet hoe je MOD's moet insaleren voor je forum
ik heb er n paar gedownload en ik k snap er de balle niet van
iemand hier die mij dit goed kan uitleggen of mischien voor me wel doen ?

graag

alvast dedankt;)

forum is toruwens phpbb 3.0.7PL
verdere info? stuur pm of rageer:p

Als je die MOD's op PHPbb wilt installeren, dan zul je de code in moeten duiken, en dat kan soms geen sinicure zijn ;)

Heb het zelf wel eens gedaan voor een kennis en mijn zwager die beiden zo'n forum wilden draaien .. Echter, voor een 3e onbekende partij zal er dan toch een prijskaartje aan gaan hangen vreest ik :)

Hangt er helemaal vanaf wat er in de individuele PHPBB MODs zit, want er zijn meerdere 'types' van.
Soms zit er een tekstbestand in met instructies, soms is het een .XML bestand dat je moet doornemen voor de aanpassingen.

Mocht het je helpen en het gaat om een tekstbestand met instructies om de MOD te installeren, kijk dan even hier in posting #8.
De instructies zijn wat formeler in deze link uitgelegd (Engels). Ook deze link bevat dezelfde (of bijna dezelfde) informatie/instructie.

Dit gaat over het installeren van .xml gebaseerde MODs (ook wel MODX genoemd). Wat achtergrondinformatie over MODx: hier

Goede (voorzorgs-)maatregelen die je kunt nemen voor of gedurende de installatie van een MOD: hier

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan