Phpdesigner 8 autocomplete problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

quintoo

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2011
Hallo allemaal,

Pas geleden phpdesigner weer geinstalleerd, alleen ik heb nu problemen met autocomplete.
Als ik bijvoorbeeld een <div></div> wil toevoegen maakt die hem automatisch af als ik <di typ.
Lekker makkelijk is het, alleen wanneer die deze complete is mijn focus van phpdesigner weg... Heel lastig want nu moet ik iedere keer opnieuw klikken in phpdesigner omdat de focus van het programma gewoon pleite is.

Iemand een idee wat dit kan oplossen?
Heel vervelend terwijl phpdesigner voor de rest wel gewoon top werkt.

Alvast bedankt!

Groet,

Robert

Had ooit het zelfde probleem. Volgens mij moest je iets uitzetten bij: Tools>Preferences>Code completions.

Top thanks PE32!
Het is mij gelukt, het stond onder
Tools > Preferences > Code completions > onder "General" > Auto trigger uitzetten :)

Werkt al een stuk beter!

Ben tot de conclusie gekomen dat dit toch het probleem niet heeft opgelost.. tijdelijk dat ik er geen last van had waarschijnlijk want nu is het gewoon weer terug.
Toevallig had ik hier ook nog een licentie van phpdesigner 7 liggen en deze heb ik nu even geinstalleerd.
Werk er nu +- 30 minuten mee en heb bij deze nog geen problemen gehad.
Als iemand weet hoe ik het bij phpdesigner 8 nog kan oplossen hoor ik het graag!

Voor degene die benieuwd is naar mijn uiteindelijke oplossing.
Ik ben erachter gekomen dat teamviewer hier voor zorgt.
Je hebt als je teamviewer aanzet rechtsboven <-> zon pijltje voor het delen oid.
Dit uitgezet en nu heb ik er geen last meer van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan