PHPMYADMIN geeft CGI Error

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marper2

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2007
Hallo,

Ik ben bezig met een IIS server op te zetten. Dit ging allemaal prima totdat ik PHPMYADMIN ging installeren.

Versies die ik gebruik;

IIS server 5
php versie 5
mysql server 5

Als ik een php pagina maak dan krijg ik de volgende fout te zien:

CGI Error
The specified CGI application misbehaved by not returning a complete set of HTTP headers. The headers it did return are:

PHP Warning: PHP Startup: Invalid library (maybe not a PHP library) 'libmysql.dll' in Unknown on line 0
PHP Warning: PHP Startup: Unable to load dynamic library 'C:\PHP\ext\php_oci8.dll' - Kan opgegeven module niet vinden.
in Unknown on line 0
PHP Warning: PHP Startup: Unable to load dynamic library 'C:\PHP\ext\php_pdo_oci.dll' - Kan opgegeven module niet vinden.
in Unknown on line 0
PHP Warning: PHP Startup: Unable to load dynamic library 'C:\PHP\ext\php_pdo_oci8.dll' - Kan opgegeven module niet vinden.
in Unknown on line 0
PHP Warning: PHP Startup: Unable to load dynamic library 'C:\PHP\ext\php_pdo_sqlite_external.dll' - Kan opgegeven module niet vinden.
in Unknown on line 0
PHP Warning: PHP Startup: Unable to load dynamic library 'C:\PHP\ext\php_pspell.dll' - Kan opgegeven module niet v

Wie kan mij helpen??

Ik zit met praktisch hetzelfde probleem...
Ik heb een PHP/MySQL-server (WAMP) én IIS geïnstalleerd. Ik krijg beiden te samen alleen maar aan de praat als ik de port voor IIS verander naar 81.
Dat maakt echter dat ik PHP-pagina's wel kan oproepen vanuit localhost/... maar voor ASP-pagina's moet ik localhost:81/... gebruiken.
Bovendien kan ik de MySQL (die in PHP prima werkt) NIET gebruiken in ASP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan