phpmyadmin vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

simson

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2004
In phpmyadmin wil ik een aantal queries in één keer laten uitvoeren. Dit lukt maar ik krijg niet alle resultaten te zien.

bijvoorbeeld
Ik voer een aantal selects uit met een count() waar per select 1 resultaat uitkomt. Graag zou ik al die resultaten willen zien. Nu ben ik genoodzaakt om de queries per stuk uit te voeren om de resultaten van elke query te kunnen zien.

Hoe regel ik dit?

Ik gebruik phpmyadmin versie 3.4.3.2.

Je kan het als volgt eens proberen :
SELECT count(tabel1.veld), count(tabel2.veld) FROM tabel1, tabel2;

Persoonlijk zou ik hiervoor een eigen php scriptje schrijven met de verschillende query 's in

Ik denk dat phpmyadmin niet echt de mogelijkheid heeft meerdere resultaten tegelijkertijd te verwerken, dus probeer de oplossingen van jacfdof maar :)

bedankt voor je tips.

Waar ik naar op zoek ben is dat ik een batch kan uitvoeren waarbij alle resultaten zichtbaar zijn. Nu wordt alleen het resultaat van de laatste query getoond.
Tekstuitvoer is genoeg. Maar ik begrijp dus dat dat in phpmyadmin niet mogelijk is.

Bepaalde dingen zijn gewoon niet te doen in phpmyadmin... Daar zul je toch echt je eigen php scriptje voor moeten schrijven :p

Je kunt uiteraard ook je queries ook koppelen dmv het UNION keyword of ze in subqueries zetten van 1 grote query.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan