Picasa loopt telkens vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

franky99

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2001
Berichten
301
Goedendag,

Even zoeken naar t juiste topic maar ik probeer t toch maar even hier...

Op mijn Vista PC krijg ik Picasa van Google niet normaal draaiende. Volgens de info die ik kan vinden zou Picasa moeten draaien onder Vista echter het programma blijft telkens vastlopen.
Opstarten lukt maar als ik bijvoorbeeld een map verwijder of foto verplaats loopt picasa 9 van de 10 keer vast.

Vista probleem? Iemand misschien ervaring hiermee??

PS de tips van helpcentre van google (zoals automatisch zoeken uitschakelen in Picasa) heb ik al geprobeerd
 
Laatst bewerkt:
Verplaatsen?

### Uiteindelijk gebleken dat dit antwoord hier niet hoort. Denk meer in de categorie Software. Misschien wil een van de Mods m nog verplaatsen? ###

Uiteindelijk na heel erg lang zoeken toch nog het antwoord gevonden voor mijn probleem. Mocht iemand hier ook tegen aan lopen toch maar even t antwoord:

Je kunt in Picase aanvinken welke extensies allemaal van toepassing zijn. Er schijnt soms een conflict te kunnen zijn met de extensie .png

Wanneer je het vinkje voor PNG uitzet dan draait Picasa ineens zonder enig probleem...

Waarom t bij de een wel een probleem is en bij de ander niet is mij nog een raadsel... Slimmerts die dit weten mogen mij nog wel een reactie sturen :D Ben nu eenmaal nieuwsgierig aangelegd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan