picasa verborgen bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

hiwema

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2003
Berichten
123
Windows XP athlon 2000+

:eek: reeds gescand met ad-aware-se up to date.
geen meldingen.

Hallo, ik heb picasa geinstalleerd om te kijken of ik het wat vond. Het lijkt goed, maar nu wil ik toch weer acdsee gebruiken. Bij de dé-installatie van picasa laat hij de verborgen configuratiebestandjes staan.
Hoe krijg ik deze ook weg?
Of kan ik ze zonder problemen naast elkaar gebruiken.
Picasa scant alle soorten bestanden naar zich toe.
Wie weet wat?
bvd
mvgr
Harry
:rolleyes:
 
Hoi Harry,

Kijk eens of je met jv16 PowerTools de restanten weg krijgt:
http://www.jv16.org/

Verder zal je in Acdsee wel bij de opties aan kunnen geven, welke er met dit programma geopend moeten worden.
 
Ik weet niet wat je met
- verborgen configuratie bestandjes
- scant alle soorten bestanden naar zich toe
bedoelt

Als je hiermee bedoeld dat zodra je een afbeelding dubbelklikt picasa geopend word (of in iedergeval het icoontje van picasa getoond word bij dat bestand)

zodra je ACDsee installeerd zal dat weer allemaal in de installatie daarvan goed gezet worden. Indien ACDSee er 1 vergeet kun je altijd nog de bestands toewijzing (zo heet dat) hand matig aanpassen
door middel van een rechtermuis klik op een bestand terwijl je de linker shift (rechts werkt niet) toets ingedrukt houd, dan kun je kiezen voor openen met

[EDIT] ... eerst lezen en dan pas schrijven... Crash was eerder :)
 
picasa config. bestandjes

Ik heb AcdSee weer geinstalleerd, en hou picasa erbij. De bestandjes kreeg ik niet weg. vandaar dat ik picasa ook maar laat staan.
Het is de snelste manier (picasa) om foto's te zoeken/bekijken, daar sinds SP2 acdSee heel traag werkt met het uitvouwen naar thumbs.?!?:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan