picasa

Status
Niet open voor verdere reacties.

gitana

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2005
Berichten
441
Hallo. Ik heb weer eens een vraagje / probleempje. Ik kan n.l Picasa niet openen.
Tijdens het openen geeft hij aan dat er een fout is opgetreden en dat er moet worden afgesloten. Wel 10 keer geprobeerd.ik snap niet hoe dit kan. ik heb hem een tijdje niet gebruikt en heb dus ff gecheckt, maar ik heb de 2, dus de laatste versie. Als ik hem nou opnieuw erop zet, gooit hij dan niet de foto's eraf?? Wie weet een oplossing?? groetjes Gitana
 
Kijk eerst eens of picassa nog in taakbeheer actief is.
Als je de foto's die je nu hebt in picassa ook nog op je harde schijf hebt , zal picassa deze bij een nieuwe installatie weer scannen en binnenhalen.

gr leon
 
Kijk eerst eens of picassa nog in taakbeheer actief is.

gr leon
Ja en hoe doe ik dat?? Anders gooi ik hem eraf en zet hem opnieuw erop, want ik heb de foto's ook nog in mijn doc. staan. Trouwens bedankt voor de reaktie.:thumb:
 
taakbeheer = crtl + alt +delete.
Kijk onder processen of je daar iets vindt van picassa.

gr leon
 
Laatst bewerkt:
In taakbeheer picassa selecteren door er op te klikken. (wordt dan blauw) Dan onder op "proces beëindigen" klikken.

gr leon
 
Rara, hij is weg in het lijstje van taakbeheer. Snap er niks van.
 
Als hij dan nog niet op start zou ik hem opnieuw instaleren.
Kan denk ik wel over de oude heen.

gr leon
 
Ik ga me er morgen wel eens in verdiepen. in elk geval bedankt voor de reaktie en het meedenken. groetjes gitana:D
 
Hoi,

Gewoon over de oude picasa installeren, zoals taeser al aangaf.
 
Hoi,

Gewoon over de oude picasa installeren, zoals taeser al aangaf.

Heb ik net gedaan, toch nog hetzelfde probleem. Alles eraf gegooid, en weer opnieuw erop gezet. Steeds hetzelfde. Snap het niet , heb eerder nooit problems gehad. :confused:
 
Nog steeds niet opgelost. Heb net de virusscanner uitgezet en nog eens opnieuw erop gezet.
Het probleem blijft. Niemand met een oplossing???????????:confused: :confused:
 
Gooi de oude dan eens eraf. Evt. regcleaner draaien zodat in het register ook alles weg is.
Dan opnieuw installeren.
Lukt het dan nog niet heb ik ook geen idee meer.

gr leon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan