• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Pictogram in cel

Status
Niet open voor verdere reacties.

xbox360

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2008
Hoi,

dankzij HSV die de tekst in de cel heeft kunnen maken had ik nog een heel klein vraagje
als er is in cel Goed gekeurd staat is het dan mogelijk dat of de tekst verdwijnt en een vink voor in de plaats komt, pictogram ( groene vink )
of de pictogram ( vink ) naast de tekst ( maar wel in de zelfde cel )

Bijlagen

Pictrogram in cel

Hallo,

Ik zou dit oplossen door het toepassen van voorwaardelijke opmaak. Verwijzingen naar een eigen cel laat excel niet toe, waardoor een Als-functie niet lukt voor deze kwestie.
Ik zou het op de manier oplossen zoals ik het heb gedaan in het voorbeeld(zie bijlage).

Bijlagen

@gast0660

Super, dan kan de dames eerst de cel selecteren en als het echt goed gekeurd is dubbel klikken:thumb::thumb:

Beetje raar proces en slecht voorbeeldbestand. Eerst moet er 'Goed gekeud' ingevoerd worden? Is dit voor een biljartprogramma? En vervolgens moet er met een dubbelklik een vinkje gezet worden?

Waarom wordt er nog steeds 'Activecell' gebruikt terwijl in het argument van de Event 'Target' staat.
Code:
Private Sub Worksheet_BeforeDoubleClick(ByVal Target As Range, Cancel As Boolean)
 With [COLOR=#ff0000]Target[/COLOR]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan