pictogram in systeemvak

Status
Niet open voor verdere reacties.

syncursist

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2006
Er staat plots een pictogram meer in mijn systeemvak. Ik krijg geen info als ik er de muispijl op plaats. Noch met linker, noch met rechtermuisknop kan ik het aanklikken, dus ook niet openen en/of verwijderen.
Ik vind er niets over terug via configuratiescherm en programmalijst. Het staat niet in de groep opstarten en ook via msconfig vind ik er niets over terug. Ik vind het wel terug als ik de eigenschappen van de start-knop open, maar dan staat er enkel in de lijst van actieve items "geen titel". Ook via Taakbeheer en het tabblad Toepassingen vind ik het niet terug. De lijst met "Processen" in Taakbeheer is zo complex dat ik daar niet weet of het er in terug te vinden is. Hoe weet ik nu wat dit pictogram is en welk programma het vertegenwoordigt? Hartelijk dank bij voorbaat.

Kan je met een screendump een plaatje van dat icoon laten zien?

Ron

Dat geeft in Vista aan dat er updates beschikbaar zijn. Ik kan hier zelf overheen gaan en dan komt het gele vlak met de boodschap dat er updates zijn. Als het goed is moeten die geinstalleerd worden als je de computer uit zet.
Je kunt de boel ook zo instellen dat je erop kan klikken en dan meteen zelf de updates installeert. Deze optie kan je in het beveiligingscentrum instellen.

Ron

updates

Heel hartelijk dank Ron.
Dank zij jou heb ik weer heel wat bijgeleerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan