pictogram lan verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

droogers

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2001
Hallo,

Ik gebruik windows 98 tweede editie en heb een lan verbinding. Als deze ingeschakeld is verschijnt er geen pictogram in het systeemvak.
Hoe krijg ik wel een pictogram in het systeemvak tijdens de verbinding (net als in XP) ?

Pictogram Netwerkverbindingen in Configuratiescherm aanklikken en vervolgens het pictogram Lan-verbinding met rechtermuis aanklikken > Eigenschappen > Tabblad algemeen onderaan!..

Het is even geleden dat ik win98 gezien heb maar volgens mij is de optie niet aanwezig in win98

Dat zit niet in ME (dus ook niet in Windows 98) bij mijn weten, wel als je inbelt met een analoog modem. Er is daar wel een progje voor, heb die tip geloof ik eens van Tanje1968 gelezen. Lanled: Description by publisher
LanLed is a tiny Tray application useful to monitor TCP/IP traffic on any adapter.This little application shows a tiny icon like the one for a DIALUP connection, so you can see if your LAN is working or not...
The tooltip shows TCP/IP segments sent and received. Completely Freeware, written in Assembler to be small and Fast.
http://www.simtel.net/product.php?url_fb_product_page=54666

Geplaatst door m@rio
Het is even geleden dat ik win98 gezien heb maar volgens mij is de optie niet aanwezig in win98

Dat klopt. Heb mij vergist sorry :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan