• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

pictogram "plakken speciaal"

Status
Niet open voor verdere reacties.

gertjan1986

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2011
Hoi allen,

Wanneer ik iets kopieer en plak in excel (2010) krijg ik geen pictogram rechtsonder in het vlak waarin je kan aangeven of je bijvoorbeeld alleen de waarde, formules of opmaak wil plakken.
Dit plakken speciaal kan ik alleen nog maar in de lint doen. Kan iemand mij helpen hoe ik deze snellere functie weer in mijn excel kan geven.

Hieronder staat een printscreen van de functie die ik mis, aangegeven met de rode pijl.
Bekijk bijlage Doc2.docx

gr

Gertjan

Heb jij geen rechtermuisknop ?

Het gaat niet om het plakken zelf (Weet echt wel dat je met CTRL+ALT+V kan plakken) maar om die snelknop dat ik dus kan kiezen "alleen waarden plakken" of " alleen formules plakken" etc. Die ontbreekt in eens in mijn excel.
Graag het word bestand bekijken voor wat ik bedoel :)

Ik heb de screenshot bekeken, daarna bij mij in Excel 2010 gekeken. Ik heb die optie ook niet.

Na het plakken zie ik wat in de bijlage staat

Bijlagen

• plakoptie.jpg
    plakoptie.jpg
    20,2 KB · Weergaven: 72
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan