pictogram problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dedaio

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2008
hallo,

mijn bureaublad is volledig '****ed up' om het zo te zeggen. nooit problemen mee gehad, en nu ineens zijn al mijn icoontjes (bureaubladpictogrammen) in de war. het is precies of je ziet ze dubbel...echt heel raar...is er een manier om dit terug goed te maken? ze werken wel nog, maar zien er gewoon niet uit.heb ook al geprobeerd ze gewoon opnieuw te plaatsen, maar dat lukte niet.

Screenshotje?

ga naar je bureaublad en druk op Prt Scr knop op je toetsenbord (vaak geplaatst naast Scroll Lock en Pause, rechtsboven in je toetsenbord)

Open nu Paint en druk op CTRL-V, sla het plaatje op (als JPG) en voeg het bij je bericht op het forum.

probleem is dat het op andere pc is (van m'n broer) het is trouwens begonnen toen ik een game speelde (game werkte perfect) het is eigenlijk gewoon het pictogram met daarover nog een het pictogram, en dat ziet er raar uit

probleem is dat het op andere pc is (van m'n broer) het is trouwens begonnen toen ik een game speelde (game werkte perfect) het is eigenlijk gewoon het pictogram met daarover nog een het pictogram, en dat ziet er raar uit

Ik denk dat ik snap wat je bedoelt.

Ht is precies een witte schaduw achter je icoontjes

Juist?

dat zou een videokaart probleem wezen denk ik.

Je zou eens kunnen proberen even je resolutie terug te schroeven en weer naar normale stand.

dat zou een videokaart probleem wezen denk ik.

Je zou eens kunnen proberen even je resolutie terug te schroeven en weer naar normale stand.

Heb dat probleem ook al gehad.

Ee reboot was al voldoende

Je zult wel gelijk hebben..
Tijdens gamen videokaart misschien iets geflipt...

nog niets heeft geholpen...mss idd videokaart, hoe dit te genezen?

Ik denk dat ie gehackt is omdat er programma's zijn die er voor kunnen zorgen dat je systeem "gek" word. Er kunnen met simpele programmatjes dubble of geen iconen worden weergegeven, cd lades worden geopent, virrussen binnengehaalt, programma's geopent zonder dat je dat wilt, en ga zo maar even door....

het zal wel aan de videokaart liggen denk ik, het was vlak na het spelen van een game...wat moet ik nu doen??het is echt vreselijk lastig!

het zal wel aan de videokaart liggen denk ik, het was vlak na het spelen van een game...wat moet ik nu doen??het is echt vreselijk lastig!

Laten testen bij de pc boer.

Je monitor kan ook het probleem zijn.

niets anders dat ik kan laten doen? hij is namelijk zonet binnengeweest omdat de voeding stuk was, splinternieuwe pc verdorie.

TROUWENS: het is alleen op de account waarop dit gebeurd is. op de andere gebruikersaccounts zijn er geen problemen.

Laatst bewerkt:
niets anders dat ik kan laten doen? hij is namelijk zonet binnengeweest omdat de voeding stuk was, splinternieuwe pc verdorie.

TROUWENS: het is alleen op de account waarop dit gebeurd is. op de andere gebruikersaccounts zijn er geen problemen.

Nou, dat verandert de zaak.

Dan kan het zijn dat er iets niet juist is met de grafische instellingen van dat account.

Er is dus niks mis met de hardware.
Dan ligt het aan de software:P

Kijk eens zoals jeffcoboy zei, in die instellingen.

Is dat het niet, kan dit het heel misschien ook een virus/spyware zijn.
Scan eens met Malwarebytes' Anti-Malware en SUPERAntiSpyware.
Eerst downloaden, dan installeren, vervolgens uploaden en tot slot scannen (als het kan in veilige modus).

heb al gescant met spyware doctor, mbam, avira, superantispyware, enz... daar ligt het dus niet aan. instellingen veranderen, wat bedoel je precies?

1) Zijn alleen de bureaubladpictogrammen raar, is de rest allemaal goed?"
2) SCREENSHOT, is handiger voor ons om het probleem te begrijpen

de rest is allemaal ok..gewoon de bureaubladpictogramman zijn helemaal in de war...ze zijn wel herkenbaar, maar toch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan