pictogram taalbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sjoerd1981

Hallo

De pictogram op de taalbalk heb ik eens gelezen dat die ook in een bepaalde map moet staan op je Hdd.
Zowel de linker kant als de rechter kant vn de balk !!!
Zou iemand mij kunnen zeggen welke map heb bij mapoptie verborgen bestanden en beveiligde aangevinkt..maar kan het nog niet vinden.

Alvast bedankt:shocked:

Gr sjoerd
 
Zoek maar eens naar/op quick launch, die staat in diverse user maps.

En de autorun progjes, worden vanuit het register gestart, daar zoeken op run.
 
helaas nog niks gevonden ...maar gaat er mij eigelijk om dat ik er een paar in wil zetten dieer normaal niet inkomen...en weet wel dat je die bij de start gewoon er heen kan slepen, maar ik wel er een paar extra naast de klok hebben vandaar

gr sjoerd:D
 
Naast de klok staan de autorun progjes, enne, wel eerst alles op zichtbaar zetten, in de mapopties, anders zie je die quick launch niet.
 
de linkerkant heb ik al gevonden...C:\Documents and Settings\sjoerd\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch.
nu nog de rechte kant:eek:
 
BrEeZeR heeft ooit eens dit programaatje ergens gevonden en het lijkt goed te werken.
Het geeft de mogelijkheid om programma's die normaal niet in de systemtray verschijnen daar neer te zetten. Een korte beschrijving is hier te vinden.

Waarschijnlijk niet helemaal wat je zoekt, maar dit was het beste dat ik kon vinden.

Groetjes,
Neleke
 
Neleke

Helaas was dat niks...drie keer het prog gesyart 3 keer ook een vastloper:shocked:
 
de linkerkant heb ik al gevonden...C:\Documents and Settings\sjoerd\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch.
nu nog de rechte kant:eek:

Nogmaals, in de rechterkant, staan de progjes die mee opstarten, die staan in het register, onder HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run, en de oudere in Start, Progrmma's, opstarten.

Maar waarom wil je daar wat aan veranderen? en zo ja, wat?
 
Nou veranderen?

Zat me gewoon af tevragen waarom je aan de linkerkant we wel zo een snelkoppeling neer :thumb: kan zetten en !!! aan de rechte kant niet...En omdat ik vaker naar recht kijk leek het me daarom wel makkelijker om de koppelingen daar te kunnen neerzetten
 
Nee, daar kun je niet zomaar snelkoppelingen neerplempen:confused: , daar is de Quick Launch voor, waar de naam al genoeg over zegt.:shocked:
 
Houdt er wel rekening mee dat alles wat in de systemtray staat, ook werkelijk actief is en een deel van je systeem gebruikt. Waarom sleep je de snelstartbalk dan niet naar rechts als je dat prettiger vindt. De programma's in de snelstartbalk zijn nog niet actief en vragen dus ook nog niets van je systeem. of maak een nieuwe startbalk met de snelkoppelingen die jij wilt.

Groetjes,
Neleke
 
Ja denk dat de balk er maar heen sleem ...iedergeval bedankt voor allem moeite...en nog een prettige jaar wisseling :thumb:

gr sjoerd:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan