pictogram van taakbalk definitief verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rony68

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2014
Berichten
112
Ik heb een vraag, maar ik weet niet precies in welke rubriek ik deze moet zetten, mijn excuses als deze vraag in de verkeerde rubriek is gezet..

Ik heb afgelopen middag Microsoft office 2013 geinstalleerd op Windows 7.
Per ongeluk heb ik Lynch een van de programma's van Microsoft office vast gemaakt aan de taakbalk. Echter krijg ik deze met geen mogelijkheid weg, en het vervelende is dat dit programma, waar ik overigens niks mee hebt, met geen mogelijkheid van de taakbalk te verwijderen.

weet iemand hoe ik Lynch definitief kan verwijderen, want ik vind het zeer irritant, dat dit programma iedere keer opstart, als ik mijn pc aanzet.
 
Kijk in Programma's en onderdelen of je Lync (niet Lynch) of Skype for Business kan deinstalleren.
 
Hoi hoi Rony

Ik wil ook nageven dat mocht die pictogram Lync vanuit balk verwijderen lukken, en ergens na een herstart van PC als die terug verschijnt betekend;
dat je die helemaal niet verwijderen meer vanuit balk of systeem kan ...
Behalve ALS je Office op grondige en juiste manier her-installeren zal pas dan krijg je Lync echt weg ...
 
Laatst bewerkt:
Beste Edmoor en Royonix,

Ik heb van alles al geprobeerd, het verwijderen van Lynch en het verwijderen van Office en vervolgens het herinstaleren, maar ik vindt het wel vreemd, dat ik niet op een simpele manier dit kan verwijderen van mijn taakbalk. Ik hoop niet dat ik mijn pc helemaal opnieuw moet gaan instaleren met windows 7.

Het is nu iedere keer zo, dat wanneer ik mijn computer opstart Lynch ook opstart. en vervolgens moet ik hem handmatige afsluiten.
 
In afwezigheid van edmoor zal even antwoord proberen geven ..

Dus is het nog steeds niet verwijdert ???

Doe maar gewoon nu op start drukken rechts bij uitvoeren intypen msconfig en Enter, kijk bij Opstarten waar Lync staat wink maar die uit en weer herstart je PC ..
Nee je hoef niet PC wegens zoiets her-installeren :(

Vraag ik me af hoe je Office en op welke manier her-geïnstalleerd hebt ? :confused: misschien die niet grondig was ?
 
Laatst bewerkt:
Het gaat hier neem ik aan over een 'Systeemvak-icoon' en niet om een gewone snelkoppeling op de taakbalk?

Dat is zoals ROYONIX al zegt heel eenvoudig via msconfig.exe.

Anders zou je nog kunnen kijken naar het volgende: klik met de rechtermuisknop op de taakbalk -> Eigenschappen -> Onder het tabje Taakbalk kies je de knop 'Aanpassen' (achter Systeemvak) -> zoek in de lijst naar Lync -> kies voor 'Niet weergeven' (iets in die richting, ik heb zelf geen Windows 7 meer)

Hij zou na herstarten weg moeten zijn :)
 
Verplaatst van Overige Software naar Windows 7
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan