Pictogram vanuit favorieten naar bureaublad slepen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

imkeren

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2011
Berichten
199
Beste lezers,

Ik probeer bepaalde entry points vanuit favorieten naar brureablad te slepen; dit lukt probleemloos maar als ik dan het pictorgram aanklik wordt de overeenkomstige actie niet uitgevoerd.
Wie kent de reden (Pagina wordt wel opgroepen maar na bepaalde tijd 'time out').

gtjes

Imker

OS : Windows Vista
 
Hallo Imkeren. Wellicht deze, rechtsklikje op de Start knop, dan eigenschappen. Ga dan naar de knop aanpassen en dan vinkje voor menu favorieten zetten. Controleer dan het een en ander. Lukt het niet dan weer terug het zelfde en vinkje weer weghalen. Wellicht lost dit je probleem op. ;)
 
Bedankt manamana,

Zal dit over enkele weken kunnen uittesten..............doe vrijwilligerswerk en deze PC wordt daar gebruikt.......dus..........

Ik laat nadien wel iets weten.

Gtjes
 
Oke mooi als het niet gaat dan hoor ik graag van je. Ben benieuwd. Bedankt zover. ;)
 
Spijtig, maar uw advies heeft niet geholpen.

Als ik via het URL adres de site oproep en dan bijvoeg in favorieten, dan (tijdelijk) ok.

Terzijde : kan ik het oproepen van de favorieten als icon op bureaublad bijvoegen, en hoe ? ( Vista )

Gtjes

Imker
 
Mhh listig kijk eens hier. Klik voor xp vista en windows 7. Wat heb je. Klik daar niet op reclame.
 
Het duurde even voordat ik kon reageren, tot mijn spijt moet ik zeggen dat uw tip het probleem niet oploste. Het OS is Windows/Vista, en in bijlage toon ik het schermbeeld dat ik bekom wanneer ik het icoontje aanklik; de functie wordt wel gestart maar lijkt niet te kunnen voleind worden en na een tijd krijg ik een 'time-out' bericht 5zie bijlage 2)

Gtjes

Imker
 

Bijlagen

  • Iccon niet uitgevoerd 2.jpg
    Iccon niet uitgevoerd 2.jpg
    50,4 KB · Weergaven: 67
  • Icoon niet uitgevoerd 3.jpg
    Icoon niet uitgevoerd 3.jpg
    44,8 KB · Weergaven: 51
Die pagina's zijn niet meer vers (geldig). Die kun je niet openen. Krijg je een error 404 of zo.

Hoe zit het dan met andere pagina's. Heb je de computer gescand. :(
 
Ik heb de computer nog niet gescand (Ccleaner,malwarebytes) zal dit volgende maal doen (4de woensdag maand); dit zelfde resultaat voor alle Icons die vanuit programma werden gecreëerd via 'dragging'. En neen geen foutmelding , enkel time-ouit bericht.
Wat bedoel je eigenlijk met 'computer gescand' ?

Gtjes

Imker
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan