Pictogrambestanden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joeri123

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2008
Hallo,
wat voor soort bestanden zijn pictogrambestanden die je nodig hebt voor de pictogrammetjes op je bureaublad? Ik wil er zelf een maken maar kan dat? als wat voor bestand moet je het opslaan in paint als je het gemaakt hebt of kan dat niet? :confused:

Die site was inderdaad niet zo duidelijk. Dit is een betere link.
Daar staat wat uitleg en een link naar http://tools.dynamicdrive.com/favicon/

Die laatste biedt de mogelijkheid om met een jpg, gif of bmp file een favicon aan te maken. Favicons worden inderdaad voor websites gebruikt, zoals het vraagteken van helpmij in de adres balk. Hier kan je nog iets meer doen zelf, je kunt aanvinken of je in dezelfde file een desktop icon aan wil maken.

Als je de generator hebt laten lopen dat heb je filetje. Rechtsklikken op je desktop snelkoppeling en bij snelkoppeling "ander pictogram" kiezen. De rest wijst zich vanzelf

Succes
Ron

Die site was inderdaad niet zo duidelijk. Dit is een betere link.
Daar staat wat uitleg en een link naar http://tools.dynamicdrive.com/favicon/

Die laatste biedt de mogelijkheid om met een jpg, gif of bmp file een favicon aan te maken. Favicons worden inderdaad voor websites gebruikt, zoals het vraagteken van helpmij in de adres balk. Hier kan je nog iets meer doen zelf, je kunt aanvinken of je in dezelfde file een desktop icon aan wil maken.

Als je de generator hebt laten lopen dat heb je filetje. Rechtsklikken op je desktop snelkoppeling en bij snelkoppeling "ander pictogram" kiezen. De rest wijst zich vanzelf

Succes
Ron

Eigenlijk was het niet echt wat ik zocht, maar ik heb even gegoogled en heb gevonden wat ik zocht. Maar wel bedankt voor je hulp! :thumb:

Zet hier dan ook effe de oplossing, dan heeft iedereen er wat aan. En zet de vraag dan ook op opgelost

Ron

Ik heb de link van Haarlen101 geprobeerd, alleen mijn bestand is te groot, namelijk 355 kb... Is er ook een andere site???
THX,

Jasper

Topic is ook van 2008. Graag even een eigen topic aanmaken. Oude topics mogen met rust worden gelaten. Je kan eventueel wel een link naar deze topic in je eigen topic plaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan