Pictogrammen Adobe Acrobat weg uit I.E. 10 in de bovenste balk van de browser

Status
Niet open voor verdere reacties.

BigLJohn48

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2013
Op een dag zette ik mijn computer aan, en ontdekte dat de pictogrammen van mijn Adobe Acrobat Professional multilanguage 11.0.5 boven in de balk van mij I.E. 10 browser plotseling verdwenen waren. Wat ik ook probeerde (Onder andere invoegtoepssingen), ik kreeg ze niet terug. De Acrobat invoegtoepassingen totaal uit en inschakelen hielp ook al niet. Volgens de invoegtoepassingen waren de plug-ins geactiveerd. Ik besloot een nieuwe versie te installeren, versie 11.0.09. Daarna alweer hetzelfde euvel; GEEN pictogrammen in de bovenste browserbalk. Rare boel ! Hoe zou dit nu op te lossen zijn ? Met vriendelijke groet; Jan.

Opgelost via andere helpsite

Het probleem is nu opgelost. Ik ging naar Windows invoegtoepassingen, alwaar, zoals beschreven, Adobe Acrobat volop ingeschakeld stond. De bovenste - Helper - functie had ik blauw aangeklikt, toe er onder het tabblad deze link verscheen; Deze invoegtoepassing zoeken met de standaard zoekmachine. Ik dacht, laat ik hier eens kijken. Op een gegeven momnet kwam ik bij een webpagina alwaar, o wonder, de acrobat tekentjes WEL boven in de browser stonden. Ik veranderde meteen de browser in mijn - startpagina.nl -, en het probleem was zo maar ineens opgelost. Waarom ???? Ik weet het niet. Misschien een defecte webpagina die ingeruild werd voor een perfecte webpagina. Ook onder de functie; opslaan als.....word adobe acrobat nu ineens vermeld. Alles bij elkaar een rare zaak, die nu opgelost is !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan