Pictogrammen andere accounts XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbolland

Verenigingslid
Lid geworden
5 jul 2001
Berichten
327
Hallo, hier op deze computer (xp home) zijn 2 accounts. Als ik software instaleer op mijn account staat er ook een pictogram (snelkoppeling) bij de andere account die daar niet blij mee is. Als ik deze in de prullebak gooi ben ik mijn pictogram van mijn buroblad ook kwijt.
Hoe krijg ik deze weg bij alleen de andere account?
En hoe voorkom ik dat er bij een instalatie van software bij een ander buroblad een snelkoppeling wordt geinstaleerd.

Ik heb al gekeken bij C:\Doc and settings\naam andere account, maar daar staan ze niet.

Heeft iemand een idee?:)
 
Kijk eens bij C:\Doc and settings\all users en dan buroblad
 
Krijg je tijdens de installatie ook de vraag, of je het programma wilt installeren voor alle gebruikers, of alleen jezelf?
 
Krijg je tijdens de installatie ook de vraag, of je het programma wilt installeren voor alle gebruikers, of alleen jezelf?

nee die krijg ik niet, bij sommige progies wel en daar gaat het goed bij, dan heeft de andere account geen pictrogram.
 
@Snijworst: Klopt niet helemaal, ik installeerde gisteren IrfanView, en daar kreeg ik de vraag ook. Maar ik zit toch sterk te denken aan All Users map. Of ze laten het bureaublad verwijzen naar een locatie voor iedereen. Iets anders kan ik me niet voorstellen.
 
Laatst bewerkt:
@Snijworst: Klopt niet helemaal, ik installeerde gisteren IrfanView, en daar kreeg ik de vraag ook. Maar ik zit toch sterk te denken aan All Users map. Of ze laten het bureaublad verwijzen naar een locatie voor iedereen. Iets anders kan ik me niet voorstellen.

je hebt gelijk... :eek::thumb:
 
Je kunt ze verplaatsen van gebruikers\all-users\buroblad naar gebruikers\jouw-account\buroblad
 
Klopt, maar je moet ze knippen uit "All Users" en weer plakken in je eigen profiel, onder bureaublad. Dan heb jij alleen de snelkoppelingen.
 
Ploegendienst is een zegen, en tussendoor ook nog tijd om te eten...
 
Klopt, maar je moet ze knippen uit "All Users" en weer plakken in je eigen profiel, onder bureaublad. Dan heb jij alleen de snelkoppelingen.

Goeie tip van je en het werkt, bij het andere account zijn ze nu weg

Bedankt. :thumb:
 
Ik weet waarom ik ze niet kon vinden in het begin in de map All Users.
In het verleden is xp, door problemen, er in totaal 3x een recover gedaan.
In de map Doc and Settings worden mappen bijgeschreven en uiteraard zat ik in de verkeerde map All users te kijken.:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan