Pictogrammen bij een map blijven niet staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

winnie de pooh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 okt 2004
Hoi,

Ik heb er eigenlijk al een tijdje last van maar nu wil ik toch weten hoe ik mijn vraag kan oplossen.

Win XP Home
Het begon een beetje dom want ik had een aparte map voor me muziek en video's gemaakt. Nu heb je in Win Xp al standaard die mappen zitten. Die zitten dan in de map 'Mijn Documenten' (vraag me niet waarom die mappen weg zijn) met dat mooie muzieknootje en een video tekentje.

Dus ik een map genaamd 'Muziek' 'Video' Dat si dan gewoon zo'n standaard map icoontje. Nou ... Rechtermuisklik op het mapje> Eigenschappen> Aanpassen> Ander pictogram> En dan bij Muziek dat muziek nootje (en bij video natuurlijk dat videotekentje)> Toepassen> Ok.

Dan komt ook inderdaag die tekentej van dat muzieknootje etc. Maar als ik me computer uitzet. En de volgende dag weer aanzet, Zijn die tekentjes weg. :rolleyes:

Hoe kan dit? Wat moet ik doen om dit goed te laten werken. Of heb ik domweg pech?

Alvast Bedankt.!:thumb:

Op de een of andere manier heb je pech.
Ik werk net zoals jij met muziek e.d. op andere partities.
Icoontjes blijven gewoon. :confused:

In Tweak XP en misschien ook wel in TweakUi zit een functie om iconen te herstellen. Maar....het is de vraag of dat bij jou na 1 dag nog werkt.
Registerfoutje of zo?

Laatst bewerkt:
Hmm ja wel erg vervelend. Want het staat zo 'mooi'.

Ja in Tweak XP heb ik al zitten kijken helaas mag dat ook niet helpen. Misschien dat ik is een keer een nieuwe instalatie van XP doe????

Maar goed ik heb het dus gister geprobeerd en tot nu toe (na een nieuwe opstart dus) staan ze er nog steeds. Dus misschien heb ik nu geluk. Nog even afwachten dus.

maar bedankt voor je reactie.

EDIT : Ik ben erachtergekomen dat als ik LimeWire start me pictogrammen van, Muziek en Video gewoon wegspringen naar het orginele mapje met niks erop. In LimeWire heb ik ingesteld dat wanneer ik een video download die in de map Video komt en hetzelfde met muziek maar dan in de map muziek.

Heeft het hier dan iets mee te maken. :confused:

Laatst bewerkt:
Nou, dat lijkt me vreemd.
WinMx downloads komen natuurlijk ook in de map muziek en daar weer de downloadmap.
Dat kan er toch nauwelijks mee te maken hebben.
Je bevestigd toch wel als je de icoontjes veranderd? (toepassen)

Er is nog 1 ding....heb je in die muziekmap wel die noot staan? Anders moet je dat wijzigen. Dan staat het nog als documenten. Misschien moet je de mappen aanpassen voor muziek.

Ja ik doe Toepassen.

Hmm nu je het zegt dat onderste ga ik nog even proberen.

Bedankt, je hoort nog:thumb:

EDIT: Helaas het werkt niet. Ik uh hou het hier maar bij. Gewoon pech gehad. Maar een nieuwe instalatie van XP zou ook nog kunnen.

Laatst bewerkt:
Wel een beetje rigoureus voor een paar pictogrammen :D
Succes!

Dat is waar. Heb het ook nog niet gedaan misschien laat ik het wel zo. Jammer maar goed.

Bedankt voor je antwoorden.!:thumb: :D

Helaas konden ze je niet verder brengen.

Groetjes!

Hoi,

Ik heb het probleem gevonden. Het probleem is Limewire. Want wanneer ik dit opstart springen die iconen terug. En ik heb een keer 3 dagen LimeWire niet gebruitk en toen bleven ze wel gewoon staan.

Wel raar he?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan