Pictogrammen bij verzonden items veranderen niet (bij beantwoorden of doorsturen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

marceldk

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2009
Bij het gebruik van outlook 2010 is het me opgevallen dat de pictogrammen bij het beantwoorden van mail (paars pijltje naar links) en bij doorsturen van mail (blauw pijltje naar rechts) dat deze wel te zien zijn bij ontvangen items, dus eigenlijk wat er met die behandelde mail gebeurd is na ontvangen. Alleen is dit niet te zien bij verzonden items, daar blijven alleen geopende enveloppen te zien en dus niet de gekleurde pijltjes, alleen is in het onderwerp bij beantwoorden RE te zien en bij doorsturen FW . Daarom mijn vraag, is dat normaal dat deze pictogrammen niet bij verzonden items komen te staan. En als dit wel zou moeten zijn, kan ik dat oplossen. Dit is zowel aan de hand op het werk bij outlook 2010 icm Exchange 2007 en bij mij thuis outlook 2010, dus alleen lokale mail.

Je maakt hier een denkfout, denk ik:
In Postvak IN zijn items waar je wat mee gedaan hebt (geantwoord, doorgestuurd etc.) te zien (via het paarse pijltje bijv.).
De VERZONDEN items daaromtrent hebben dat pijltje niet, omdat dat niet "het begin van de discussie" is.

Als ik een mailtje vanuit Verzonden Items doorstuur dan komt ook daar zo'n paars pijltje te staan naast het mailtje.

Tijs.

Bedankt voor je reactie, inderdaad zoals ik nu je verhaal lees, is dit heel logisch, het wijzigen reageert achteraf en waarop het is gebaseerd, postvak in of verzonden items. Bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan