Pictogrammen bureaublad

• Onderwerp starter Onderwerp starter RMC
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

RMC

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2009
Hallo,

Ik heb een beetje geprutst met m'n PC, vooral met het uiterlijk, toen leek het me leuk pictogrammen te vergroten, dus dat heb ik ook gedaan.. Nu wil ik ze alleen weer klein hebben! Maar weet niet meer hoe. 't Zal vast heel makkelijk zijn maar ik heb niet echt veel verstand van PC's ik heb zelfs lang moeten prutsen en de FAQ moeten raadplegen om erachter te komen hoe ik een vraag moest plaatsen. -.-"

M.V.G.

Remco

Laatst bewerkt:
Ga naar je bureaublad klik met links ergens midden op je bureaublad, hou CTRL+ALT ingedrukt en draai met je scrollwiel. De pictogrammen zullen groter/kleiner worden.

Ga naar je bureaublad klik met links ergens midden op je bureaublad, hou CTRL+ALT ingedrukt en draai met je scrollwiel. De pictogrammen zullen groter/kleiner worden.

Ik heb 'n XP en geen vista.. Ik heb me halve PC al nagezocht voor deze instellingen.. Maar goed.. Mensen nog suggesties?
groetjes.

Niet in de gaten gehad dat deze tip alleen voor Vista is.:o

Rechtsklik op bureaublad en dan Beeld=>Klassieke iconen.
Of op de volgende manier;
- Rechtsklik op bureaublad
- Aan persoonlijke voorkeur aanpassen
- Kleur en vormgeving van vensters
- (Eventueel hier kiezen voor Instellingen klassieke stijl oid)
- Geavanceerd
- In de lijst Item kies je Pictogram, vervolgens kun je de grote in pixels opgeven.

Laatst bewerkt:
Niet in de gaten gehad dat deze tip alleen voor Vista is.:o

Rechtsklik op bureaublad en dan Beeld=>Klassieke iconen.
Of op de volgende manier;
- Rechtsklik op bureaublad
- Aan persoonlijke voorkeur aanpassen
- Kleur en vormgeving van vensters
- (Eventueel hier kiezen voor Instellingen klassieke stijl oid)
- Geavanceerd
- In de lijst Item kies je Pictogram, vervolgens kun je de grote in pixels opgeven.
Daar komt ook nog bij dat ik een engelse versie heb van XP.:P Maar ik ga kijken of ik hier een beetje uit kan komen..

Desktop > properties > appearance > Classic style > advanced.
:)

Ik ben eruit. Bedankt Crash! En als ik weer een probleem heb kom ik zeker terug bij jullie!;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan