Pictogrammen verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sluca

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2009
Hallo allemaal,

Ik heb net Sims 2 en alle uitbreidingen van m'n pc verwijderd, maar nu krijg ik de pictogrammen op mijn bureaublad niet verwijderd.
Heb ik iets dom gedaan? :confused:

Bedankt!

Snelkoppelingen

als je geen admin rechten op de pc hebt en je kan het zijn dat de snelkoppelingen in de map C:\Documents and setting\All users\desktop staan.

Als dit het geval is kun je met een admin account de snelkoppelingen uit deze map verwijderen.

Naar mijn weten heb ik maar één account op mijn laptop staan? Dus voor zover ik weet heb ik ook die admin rechten.
Misschien heb ik mijn vraag ook niet echt duidelijk gesteld. Als ik probeer om één van die pictogrammen te verwijderen krijg ik de melding "Kan dit item niet vinden".

Snelkoppelingen

In dat geval staan er alleen nog maar Loze koppelingen.

als het goed is kan je die gewoon verwijderen. Volgens mij als ze geen gekoppelde link kunnen vinden vraagt hij zelf of hij de snelkoppeling kan verwijderen

Ik wil echt niet moeilijk doen maar dat lukt dus niet :)

De volledige boodschap is:

"Kan dit item niet vinden. Dit item bevindt zich niet langer in C:\Gebruikers\Openbaar\Openbaar bureaublad. Controleer de locatie van het item en probeer het opnieuw."

En dan is er dus een knop "Opnieuw proberen" maar daar maar ik zoveel op klikken als ik wil, het verandert niets :)

Heb even heropgestart en ze zijn weg :)
Sorry ;)
Hier mag een slotje op :thumb:

Kan je zelf doen door de vraag rechts onder in beeld op opgelost te zetten. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan