Pictogrammen W7 veranderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ritadi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 apr 2014
Berichten
3
Ik heb hetzelfde probleem, na het installeren van Windows 7 waren mijn pictogrammen normaal en de volgende dag had ik er een aantal die veranderd waren in de wereldbol van internet. Ik heb alles geprobeerd, ook met het vinkje uit te zetten en terug aan. Maakt geen verschil. Ik heb er een technieker bijgehaalt, ook hij heeft het nog niet opgelost. Weet mss iemand de oplossing?
 
sorry dat ik nu pas antwoord, ik heb uw raad geprobeerd tot aan punt 2. Dan kom ik in een zwart scherm terecht waar windows 32 te lezen staat, hier durfde ik niet verder.
Waar moet ik het plakken en moet ik de 3 verschillende regels tegelijk doen? Ik heb angst dat ik alles verkeerd doe.
 
Kopieer onderste regels:
taskkill /IM explorer.exe /F
DEL "%localappdata%\IconCache.db" /A
shutdown /r /f /t 00


Rechtsklik in het zwarte scherm en klik op Plakken.
 
Beste Ritadi, welkom op Helpmij :thumb:
Ik heb je vraag en de antwoorden een eigen topic gegeven. Dat is ook eigenlijk de bedoeling want we zien liever niet dat men doorgaan in oudere topics. Je kan hier gewoon verder gaan :)
 
Bedankt Dorado, mijn pictogrammen zijn terug, op enkele na die de E van Explorer weergeven. Dat is niet erg, die wereldbollen van Internet zijn terug vervangen door de originele iconen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan