pictogrammen weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chardonmar

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2002
:o Hoi allen,

Mijn zoon heeft een computer op zijn kamer staan met Windows XP Pro. Hij heeft zijn bureau-blad leuk gemaakt, foto vriendin, lief gedichtje erbij, top. Al zijn pictogrammen, netjes ziet het er allemaal uit. Maar nu.....telkens als hij zijn computer opnieuw opstart is alles weg!!!!! Wolkjes...alle programma-pictogrammen verdwenen...als hij msn opstart moet hij zich weer aanmelden met zijn paspoort. Ik heb al systeemherstel gedaan, maar dan loopt de computer vast. Ik snap er niks meer van.
Hebben jullie een oplossing?
Dat zou ik heel :thumb: vinden.

Groetjes
Joyce

:) Ik bedoel dit niet, ik wil niet dat het bureaublad leeg gaat, programma-pictogrammen verdwijnen na het opnieuw opstarten en msn moet opnieuw ingesteld worden...dat is het probleem. Bij jou link stond dat ik een nieuwe waarde in het register moet maken om de pictogrammen te laten verdwijnen en dat is niet de bedoeling :(

Groetjes van Joyce

Probeer eens een andere Bureaublad achtergrond. en dan opnieuw opstarten.

:rolleyes:
Het heeft even geduurt, maar hier ben ik toch weer, hectisch hier.
Het heeft niks met het bureaublad te maken, programma's doen het gewoon niet meer. Msn: daar moet je je opnieuw aanmelden met het paspoort van msn, de poppetjes rechtsonder naast de klok zijn verdwenen. Pictogrammen waar je programma's mee opstart zijn verdwenen. Ik denk dat heel windows opnieuw moet worden geinstalleerd.

Groetjes van
Joyce

pfff

Ja he, sorry hoor. Mijn vader heeft een nieuwe heup, twee weken geleden dus had ik even geen aandacht voor de compu. Mijn zoon is vandaag geslaagd voor HAVO, dus ook joepie.
Maar nu het probleem. Seniorenweb, die link, dat is niks, ik wil geen pictogrammen weg, ik hoop dat ik het kan oplossen.

Groetjes van Joyce

hellup

:confused: Kan niemand mij helpen? Die zoon van mij snapt er niks van. Telkens als hij de computer opstart is alles weg, moet in msn alles opnieuw instellen, ik snap er niks meer van

Groetjes van Joyce

Alles Kwijt

Hoi,

Mijn XP vergeet alles. Iedere keer als ie opnieuw opstart moet ik nieuwe accounts aanmaken voor outlook. Ook weet ie niet meer dat ik bepaalde speakers heb aangesloten. Microsoft office wil steeds opnieuw installeren en ook norton vraagt nog steeds om installatiedisk.
Het lijkt dus wel alsof alles in de installatiefase blijft staan. Heeft iemand daar een oplossing voor? Graag mailen naar larsdiego@hotmail.com

weet het al

:o Het is opgelost. Mijn zoon heeft waarschijnlijk dingen de prullebak in gegooid zonder dat hij wist wat hij weggooide. Ik moest dus een ander profiel aanmaken en nu loopt alles weer goed. Via de administrator een nieuw profiel aangemaakt, oude restprofiel van hem weggegooid.

Groetjes van Joyce

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan