Pictogrammen worden niet meer (goed) weergegeven.

Status
Niet open voor verdere reacties.

cbda

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Berichten
17
Hallo,

Sinds kort werk ik met W7 en eigenlijk zonder veel problemen tot een paar dagen geleden de pictogrammen van de verschillende internet koppelingen begonnen te verdwijnen en vervangen werden door een soort wereldbol. Niet allemaal maar de meeste zijn nu toch vervangen. Opnieuw de koppelingen gemaakt en bij een enkele lukte het om het orginele pictotje weer terug te krijgen maar bij de meeste werkte dit niet. Een complete map met snelkoppelingen van de ene naar de andere pc overgebracht gaf ook niet het gewenste resultaat.
Ik hebgeen idee waar dit eventueel op te lossen is.

Groet,

Cor
 
picto

De picto's staan zowel op het bureaublad als in de verschillende mappen. Ik maak geen gebruik van zg favorieten maar heb op het bureau blad mappen met onderwerpen staan en in deze mappen zitten de snelkoppelingen. Maar ik zag vandaag dat er ook een picto op het bureau blad niet meer in de oorspronkelijke vorm is terug gekeerd.
 
Lees dit artikel even wat niet wil zeggen dat dit artikel je probleem oplost dat trouwens vaker voor schijnt te komen dan je denkt. Het heeft er blijkbaar ook mee te maken als je soms de UAC uitschakelt e.d. Naar wat ik begrijp heb je helemaal niets onder favorieten staan,daar heeft je browser wel een speciale map voor waar die favicon.ico's worden opgeslagen(C:\Users\enz.. Mijn voorstel is (om te testen) om een paar van die internetsnelkoppelingen onder favaorieten op te slaan om te kijken of je dan nog die veranderingen in je picto's krijgt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan