Pictogrammen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

TorukMakto

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2002
Berichten
3.322
Als ik dit voorbeeld neem:
Mijn documenten>Beeld>pictogrammen ( staat de punt)>Pictogrammen schikken op>Uitlijnen op raster aanvink.
Als ik dit gedaan heb, en ik sluit vervolgens "bestand>afsluiten" onthoud Windows dit, als ik weer terug ga naar die zelfde pagina. Maar als ik de pc afsluit en weer opstart zijn deze instellingen niet meer van toepassing. Dus dan heb ik b.v tegels of iets dergelijks en kan ik vervolgens weer alles opnieuw instellen :confused: Weet iemand hoe ik dit kan oplossen c.q instellen?
 
In mijn documenten, Extra, mapopties, weergave, kun je instellingen van de mappen wijzigen. Kijk welke vakjes aangevinkt staan en welke jij uitgeschakeld wilt hebben. Met name zal "de weergave-instellingen van elke map opslaan" het gewenste resultaat moeten opleveren, als je dit aanvinkt. Succes
 
Jandee.
De weergave-instellingen van elke map opslaan staat aangevinkt in mapopties. Zal de rest ook nog eens goed doornemen in mapopties. Alvast bedankt voor het meedenken.
 
Opgelosd :D
Heb het geprobeerd in eerste instantie via Configuratiescherm>mapopties>Weergave>Op alle mappen toepassen. Maar daar kon ik deze niet inschakelen ( grijs). Op de betrefende pagina zoals Mijn Documenten>Extra>Mapopties>Weergave> kon ik dus deze wel inschakelen! Thanks again Jandee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan