pictogrammen

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanzijldoesburg

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2008
goede middag Help mij,

even voorstellen, ik ben 80 jaar en sinds kort een zeer enthousiast computer fanaat. meestal weet ik wel het e.e.a. te vinden, echter sinds enige dagen weet ik het niet meer. mijn probleem: enige weken geleden is mijn pc gecrasht. na reparatie blijkt dat van enkele sites de originele pictogrammen zijn verdwenen en zijn vervangen door het internet e icoontje. kunt u mij helpen deze originele pictogrammen op een eenvoudige manier terug te plaatsen? bij voorbaat mijn dank. kees van zijl

Hoi,

Welke pictogrammen zijn er verdwenen? Bedoel je de icoontjes in de lijst met favorieten?
Deze kun je terughalen door simpelweg de site te bezoeken waarvan je de link hebt opgeslagen.

Waar staan deze pictogrammen dan?

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
geachte XP PC,
dank voor uw reactie. maar zo simpel als u het stelt is het niet. als je een site installeert krijg je meestal een bij behorend icoontje(snelkoppeling) zo heeft de postbank een leeuwenkop. deze zijn verdwenen en wat ik ook doe, het lukt me niet deze originele pictogrammen (icoontjes) weer terug te plaatsen op het bureaublad. op een of andere manier moet dat toch mogelijk zijn??? weet u de oplossing?? mijn dank. kees van zijl

Ze staan dus op het bureaublad.
Nu weet ik het niet zeker maar volgens mij zit daar je probleem.

Maak de snelkoppeling eens opnieuw aan: dus bezoek de website en sleep opnieuw de website naar je bureaublad.

Is het icoontje nu terug?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan