Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij kan het als volgt;
Op "leeg"stuk op het bureaublad met de rechtermuisknop klikken, dan personalize, window color and Appearance, advanced, bij Item zoeken naar Icon en dan kan je de groote (size) aanpassen naar bv 20. (ook kan je daar de onderlinge afstand -zowel horizontaal als ook verticaal- aanpassen).
Succes!!
he misschien heb je na het probleem op te hebben gelost dit proberen:
Dit werkt toch alleen met tekst in je browser?klik op een leeg deel op je bureaublad
houd ctrl in en scroll met je muis tot je een goede grootte hebt gevonden
Wát zeg je nou???
Dit werkt toch alleen met tekst in je browser?
he misschien kun je dit nog proberen:
klik op een leeg deel op je bureaublad
houd ctrl in en scroll met je muis tot je een goede grootte hebt gevonden
Wát is gefixt? Ik weet nog niet eens wat je probleem is.is gefixt
en, misschien eerst iets proberen voordat je vraagt of het kan?
Wát is gefixt? Ik weet nog niet eens wat je probleem is.
En als je goed zou lezen, zou je zien dat ik geen Vista tot mijn beschikking had. Dus kan ik het ook niet uitproberen.
misschien dat ene waarover je mierenneukt
en tjah als je geen vista hebt, vraag dan ook niet of iets in vista alleen in een bepaald venster kan? een nieuw besturingssystem wil nog wel eens ontwikkelen tov van zijn voorganger, als je dat nog niet door had
is níet te begrijpen. Het feit dat je hem daarna aangepast hebt naar:he misschien heb je na het probleem op te hebben gelost dit proberen:
geeft aan dat je er zelf ook nog niet tevreden over was.he misschien kun je dit nog proberen:
een normaal mens kan nog wel eens een tikfout maken of vergeten een deel van een zin weg te halen na een ander deel te hebben veranderd, geloof ik. en misschien is het totaal onbegrijpelijk voor mensen die niet op dit forum thuishoren, met nadruk op mensen die het besturingssystem niet hebben. mensen die het systeem wel hebben kunnen het nog proberen voordat ze op een suggestie antwoorden en die zullen zien dat het werkt en dat het niet onbegrijpelijk is? en naar mijn mening is het brutaler als iemand helemaal een verkeerd getikte zin en waar diegene de zin in heeft veranderd quote zodat iedereen kan zien hoe dom hij dan wel niet isIk mieren* nergens over vriend.. Jij zegt iets, wat totaal onbegrijpelijk is, en weigert het om mij uit te leggen.
Je hoeft niet zo bijdehand tegen me te doen, ik weet heel goed dat OS-en zich ontwikkelen en nieuwe functies krijgen. Een functie die al eeuwen in IE zit, maar nog nóóit in Windows zit hoef niet per ce in Vista te zitten. Vandaar mijn vraag, waar je heel normaal op kunt reageren.
De zin:
is níet te begrijpen. Het feit dat je hem daarna aangepast hebt naar:
geeft aan dat je er zelf ook nog niet tevreden over was.
Ik kraak je niet af, ik geef alleen aan dat het een onbegrijpelijke zin is. Je zou het ook eens als opbouwende kritiek kunnen zien..
En als je dan die tikfout maakt plus dat deel van die zin weglaat kan een normaal mens je daar toch op wijzen? Ik ben me van geen kwaad bewust hoor..
Ik quote geen zin om aan te geven hoe *DOM* je wel niet bent. Ik maak ook helemaal geen opmerking om te laten zien dat je *DOM* bent. Er komen hier genoeg lui van 11 jaar die dat soort zinnen in hun standaard assortiment hebben zitten. Niets anders dan onbegrijpelijke breezertaal uitkramen. Ook die zeg ik niet hoe *DOM* ze zijn.
En waarom ik dom zo accentueer? Omdat ik het er niet mee eens bent dat je zegt dat ik mensen dom noem. Jij maakt een fout, ik wijs je erop. Een quote omdat ik reageer op twee bericht gedeelten, dus een gebroken quote.
Je wilt niet weten hoeveel mensen dingen roepen zonder het zeker te weten of zelf getest te hebben. De -VRAAG- van mij, of dat niet een IE functie is (waar jij heel goed mee in de war had kunnen zijn) is volkomen redelijk in mijn ogen.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.