Piep bij het opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

c0okie

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2004
Hallo allemaal,

Mijn pc gaat geregeld snachts aan (of hij reboot) en dan krijg ik bij het opstarten een irri piep (dit komt vanuit een speaker in de kast) ik vind het zonde om de speaker er uit te slopen, maar nou vroeg ik me af of ik deze piep ook software matig kan uit doen?

iemand die me misschien kan helpen?

alvast bedankt,
cookie

Waarschijnlijk is dat het piepje dat je altijd hoort (als het 1 korte is) bij het opstarten. speaker uithalen hoeft niet, stekkertje van moederbord loshalen helpt ook. Even het draadje volgen vanaf de speaker.

Geplaatst door c0okie
Hallo allemaal,

Mijn pc gaat geregeld snachts aan (of hij reboot) en dan krijg ik bij het opstarten een irri piep (dit komt vanuit een speaker in de kast) ik vind het zonde om de speaker er uit te slopen, maar nou vroeg ik me af of ik deze piep ook software matig kan uit doen?

iemand die me misschien kan helpen?

alvast bedankt,
cookie

Wil je dat de PC opstart s'nachts. Zo niet kijk dan even of WOL ed.. geactiveerd is Zo ja uitschakelen.

Geplaatst door erbicom
Waarschijnlijk is dat het piepje dat je altijd hoort (als het 1 korte is) bij het opstarten. speaker uithalen hoeft niet, stekkertje van moederbord loshalen helpt ook. Even het draadje volgen vanaf de speaker.

ja het is indd het piepje wat ja altijd hoort, oke bedankt ik haal gewoon het stekkertje er van af ;)

bedankt jongens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan