piep in de laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

fcgrunn

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2004
Ik heb een Acer Aspire 5602WLMi laptop.

Maar laatst was ik muziek aan het luisteren en deed het geluid raar, ik heb laptop aangesloten op mijn stereo. Omdat het geluid raar deed heb ik het kabeltje uit de laptop gehaald en hoorde ik een hele luide piep, dat gaat aan 1 stuk door. Ik kan de laptop wel gewoon gebruiken en alles doen. als ik geluid uitgeschakeld heb is er niks aan de hand.

Is er iemand die zo'n probleem herkend of weet waar het aan ligt. Ik kan het probleem niet echt beter uitleggen. Het heeft niet met piepjes te maken bij het opstarten o.i.d.

Ik heb mijn laptop afgelopen weekend nog opnieuw geinstalleerd, maar het is nu al weer terug.

Edit: Ik heb net Everest Home geinstalleerd en zie dat mijn CPU 72 graden is, dit is veel te hoog, kan die piep hierdoor komen?

Alvast bedankt!:)

Laatst bewerkt:
Zit er een microfoon in je laptop. Dan kan dat waarschijnlijk het probleem zijn. Probeer die even uit te zetten als dat het probleem is.

Zit er een microfoon in je laptop. Dan kan dat waarschijnlijk het probleem zijn. Probeer die even uit te zetten als dat het probleem is.

Dit was idd het probleem, ik heb al zitten zoeken, maar was dus opzich best makkelijk.

Bedankt :D:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan