piep

Status
Niet open voor verdere reacties.

jannie

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
434
Wat kan het zijn als ik mijn computer opstart da krijg ik een piep dan even niks dan weer 3 piepen dan weer even niks en dan weer 3 piepen en dan nog 1 piep wat kan dat zijn. bvd Gr Harry
 
Het systeem start daarna wel gewoon op? Misschien sommige apparaten niet goed aangesloten? Of bepaalde programma's die het systeem wil opstarten?
 
Heb je wel beeld? Anders je videokaart even goed (wel voorzichtig) aandrukken.
 
Mijn videokaart is onboard en hij start niet op ik hoor even de hrde schijf ratelen en verder niks alles blijft zwart. De monitor schakeld ook niet aan. Gr Harry
 
Wat voor Bios heb je. Dan kunnen we via de beep codes proberen te achterhalen welke hardware er mis is.
 
ik heb ongeveer het zelfde gehad , namelijk RAM geheugen was niet goed in zijn socket geinstalleerd .nadat ik de RAM geheugen goed heb geinstalleerd deed alles weer goed.
 
Dat had ik inderdaad ook gelezen bij een AMI bios (beep code) Dat het geheugen niet goed in het slot zit.
 
ik ga het proberen ik laat het nog horen. bedankt Gr Harry
 
Je moet die ram geheugen wel een beetje stevig aandrukken .
 
Heb ik gedaan maar hij blijft piepen ook heb ik er een andere videokaart in gedaan maar de monitor gaat niet eens aan en die is wel goed. Er gebeurd weinig . Gr harry
 
Ben je in het bezit van een reserve voeding? Anders kun je dat nog proberen.

Als je er echt niet uitkomt zou ik toch naar de pcboer gaan om hem na te lopen.
 
Nee het helpt niks ik kom niet eens in mijn bios. Gr harry
 
Probeer eens een andere monitor ; het kan zijn dat jou monitor kapot is !
 
Geplaatst door jannie
...........maar de monitor gaat niet eens aan en die is wel goed.

Dat kan het probleem ook niet zijn. Ik denk toch echt dat hij door de computerboer nagekeken moet worden WAT er kapot is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan