piepgeluiden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hondje

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2003
mijn pc maakt van die rare piepgeluiden, wat kan ik hiertegen doen..? Het zijn geen luidspreker piepjes...ik heb 2 muizen aangesloten..ligt het misschien daar aan?

Anywayz

please help

\o/

Geplaatst door Hondje
mijn pc maakt van die rare piepgeluiden, wat kan ik hiertegen doen..? Het zijn geen luidspreker piepjes...ik heb 2 muizen aangesloten..ligt het misschien daar aan?

Anywayz

please help

\o/

daar ligt het niet aan:(.

wat voor piep geluid , uit welke richting komen ze ?? monitor , pc kast ??? misschien een ventilator die aanloopt.

Geplaatst door tazman
wat voor piep geluid , uit welke richting komen ze ?? monitor , pc kast ??? misschien een ventilator die aanloopt.

pc..wat bedoel je met ventilatie die aanloopt? Maar ik het prob meestal als ik een app afsluit (bijv word). Dan zegt ie: wilje opslaan bla bla bla, en tegelijkertijd een piep.

Zet bij geluiden in je conf.scherm eens alle geluiden uit en kijk of je dan nog piepjes hoort.

Geplaatst door Hondje
pc..wat bedoel je met ventilatie die aanloopt? Maar ik het prob meestal als ik een app afsluit (bijv word). Dan zegt ie: wilje opslaan bla bla bla, en tegelijkertijd een piep.

kijk nu geef je iets meer info

hier kan je weing mee he
Geplaatst door Hondje

vandaar mijn vraag uit welke richting komt het geluid.

dat piepje krijg je dus alleen als je een programma afsluit en oke klikt ??
zo ja dan zou je eens via configuratie scherm naar geluiden kunnen gaan en kijken of dat daar een geluid staat aangegeven bij programma afsluiten.

nog steeds.

@taz: Er staat niks aangegeven.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Hondje
nog steeds

stond daar wel of geen geluid aangegeven ??? iets duidelijker in je antwoorden mag wel hoor.

[edit] later aangepast zag ik[/edit]

omschrijf het piep geluid eens ??

Geplaatst door Hondje
nog steeds.

@taz: Er staat niks aangegeven.
welk antwoord? nog steeds?

[offtopic] sorry ik zat precies in zijn aanpassing]

Laatst bewerkt:
Geplaatst door tazman

stond daar wel of geen geluid aangegeven ??? iets duidelijker in je antwoorden mag wel hoor.

[edit] later aangepast zag ik[/edit]

omschrijf het piep geluid eens ??

gewoon een kort piep die alleen voorkomt als ik een app close.

Geplaatst door seeburg100

bedoel je nu een apparaat of een programma?

de pc geeft piepjes als ik een app close en ook af en toe gewoon tussendoor (bijv als ik aan het chatten ben)

Geplaatst door Hondje
nog iemand?

het is allemaal zo onduidelijk wat jij schrijft, als er gevraagd wordt om het geluid te omschrijven, geef je een nogal duister antwoord, waar niemand iets mee kan. waar komt het geluid vandaan? komt het uit de pc kast zelf? is het als je een programma sluit? want je geeft aan een app, ik neem aan dat je hiermee een apparaat bedoeld? maar als ik in een eerdere post lees, schrijf je app,( word) dat is dus een programma, en geen apparaat, dus als je van je probleem verlost wilt zijn, moet je iets duidelijker zijn in je antwoorden!

Misschien kun je je vraag even normaal omschrijven?

Als je een applicatie afsluit dan piept je PC? Hoe hard? Hoe lang? 1 piepje per keer of meer? Waarvandaan, uit je kast/monitor/boxen?

Als je het helder en uitgebreid omschrijft kan iedereen wat gerichter antwoordgeven...

Groeten,

Mijn pc piept o.a als ik een applicatie afsluit, hij piept dan 1 keer en komt uit de kast.

Schakel je PC-speaker eens uit. In de Bios kan dat meestal of anders trek je het kabeltje uit het mobo

ik kreeg net de melding dat mijn geluidskaart niet goed is geinstalleerd..ligt het daaraan?

Zou kunnen, je PC-speaker neemt het dan over... Installeer je geluidskaart eens goed...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan