Huckley
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 feb 2005
Na vraag bij Xp forum om de storende witte vierkantjes met een zwart pijltje in me bureaublad snelkoppelingen te veranderen.
Kreeg ik de tip die ik heb uit gevoerd :"Start Regedit en zoek de pif-file en de lnk-file-mappen.
Open deze en verwijder daar de isshortcut sleutels."
Herstart Windows en die lelijke pijltjes staan niet meer op de iconen van de snelkoppelingen.
Nu ben ik helemaal in de aap gelogeerd kan niet meer in me alle Picto's zijn nu witte mappen met een blauwmapje er in!
Het vragenforom kan ik wel berijken maar msn en dergelijke niks wil meer, Waarschuwen als er gereageerd is heb ik nu ook niks aan kan niet in me msn postvak!
Systeem herstel in de veilige modus helpt me ook niet verder!
Wat moet ik doen?
Ben Radeloos.
Vriendelijk groeten,
Piet H
Kreeg ik de tip die ik heb uit gevoerd :"Start Regedit en zoek de pif-file en de lnk-file-mappen.
Open deze en verwijder daar de isshortcut sleutels."
Herstart Windows en die lelijke pijltjes staan niet meer op de iconen van de snelkoppelingen.
Nu ben ik helemaal in de aap gelogeerd kan niet meer in me alle Picto's zijn nu witte mappen met een blauwmapje er in!
Het vragenforom kan ik wel berijken maar msn en dergelijke niks wil meer, Waarschuwen als er gereageerd is heb ik nu ook niks aan kan niet in me msn postvak!
Systeem herstel in de veilige modus helpt me ook niet verder!
Wat moet ik doen?
Ben Radeloos.
Vriendelijk groeten,
Piet H