• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Pijltje formulierbesturingselementen

Status
Niet open voor verdere reacties.

deSmid

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2001
Ik gebruik een 'keuzelijst met invoervak'
Het pijltje zit aan de rechterkant van het keuzevak.
Is het mogelijk dat dit links wordt geplaatst?
De te selecteren regels zijn in enkele gevallen wat groot en vallen dan buiten het scherm zodat ik moet scrollen. Het vak op een andere plaats binnen het werkblad is niet echt een optie i.v.m. opmaak.
De items zijn voor de gebruikers wel bekend dus zij hoeven niet iedere keer de betreffende regels helemaal te lezen en daarom is het handiger het besturingspijlte links te hebben.

Als het mogelijk is de tekst te tonen met regelterugloop, dus over 2 regels, dan is dat ook goed.

Met de ActiveX-besturingselementen heb ik wat meer mogelijkheden maar wil dit in het betreffende werkblad niet gebruiken als het niet hoeft. Ook in dit geval liever geen oplossen met macro's of VBA. Als het nodig is om het formulierbesturingselement aan te passen is dat geen probleem.

Wie weet raad?

Groet,
deSmid.

volgens mij blijft er alleen maar over dat je het vakje groter moet maken dan.

Misschien dat dit later nog wat succes geeft, voor nu wijzig ik mijn plan en maak mijn werkblad anders van opzet.

Bedankt voor het meedenken.
Groet,
deSmid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan